Κοινωνία

27/11/12 18:31

τελ. ενημ.: 28/11/12 15:14

Κι άλλο χειρόφρενο στα ΚΤΕΛ (;)

ΔΙΑΚΟΠΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

Αντιμέτωποι με το ενδεχόμενο αναστολής εκτέλεσης δρομολογίων βρίσκονται και πάλι οι οδηγοί του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Χίου αφού η δύσκολη οικονομική κατάσταση από τη μία αλλά και η μη καταβολή ολόκληρου του οφειλόμενου ποσού εκ μέρους της πολιτείας από την άλλη (στα επιδοτούμενα δρομολόγια) έρχεται να δημιουργήσει εκ νέου εμπόδια στην καθημερινή λειτουργία.
Τις πληροφορίες που ήθελαν οδηγούς οχημάτων να ανεβάζουν χειρόφρενο εξαιτίας της οικονομικής τους αδυναμίας να προμηθευτούν πετρέλαιο, επιβεβαίωσε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Λ. Καλαγκιάς τονίζοντας ότι ήδη τρία οχήματα αντικαταστάθηκαν από άλλα, μιας και οι οδηγοί τους δήλωσαν οικονομική αδυναμία.
 

Βραχνάς τα καύσιμα
 
Σύμφωνα με τον Λ. Καλαγκιά το χρέος του Δημοσίου προς το ΚΤΕΛ δεν έχει μειωθεί εδώ και τρεις μήνες. Οι λεωφορειούχοι λαμβάνουν εκπρόθεσμα κάποια χρήματα που αφορούν όμως στην εξόφληση ενός μήνα και όχι συνολικά των υποχρεώσεων που τους οφείλονται, με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται συνέχεια δυσκολίες.
«Αυτή τη στιγμή τα δρομολόγια πραγματοποιούνται εξαιτίας της ανέχειας των πρατηριούχων. Έχουμε τον κ. Σκουλούδη και τον κ. Λιτσάκη στους οποίους χρωστάμε πάνω από 40.000 ευρώ. Έχουν όλη την καλή διάθεση να μας προμηθεύουν αλλά δεν μπορούμε να καταχραστούμε αυτή τους την πρόθεση», είπε ο κ. Καλαγκιάς.
Τα πράγματα πάντως γίνονται ιδιαίτερα σοβαρά με δεδομένη την πρόθεση των οδηγών έτσι όπως εκφράστηκε από τον Λ. Καλαγκιά, να σταματήσουν και πάλι την εκτέλεση των δρομολογίων εάν τα πράγματα φθάσουν στο απροχώρητο.
«Είμαστε τόσους μήνες απλήρωτοι. Αυτή τη στιγμή κάνουμε τα πάντα για να εξυπηρετηθούν όλοι στη σωστή βάση και κυρίως οι μαθητές. Όμως όλα αυτά γίνονται σε βάρος και των οδηγών και των υπαλλήλων της εταιρίας που παραμένουν απλήρωτοι προκειμένου να είμαστε εμείς εντάξει στις υποχρεώσεις μας και να παρέχουμε ασφαλή οχήματα ανά πάσα ώρα και στιγμή», κατέληξε ο κ. Καλαγκιάς. 
 

Είναι όλο το πρόβλημα το Δημόσιο;
Στο ερώτημα αυτό δεν μπορούν να απαντήσουν οι οδηγοί και οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων. Η αδυναμία τους να βγάλουν από το επερχόμενο αδιέξοδο την εταιρία, δείχνει προφανώς και την παθητική στάση τους μπροστά στην ανάγκη να αναλάβουν γενναίες πρωτοβουλίες. Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ με στωικότητα αλλά δίχως εναλλακτικές λύσεις περιμένει τα χρήματα των επιδοτήσεων, σε μια εποχή που είναι δεδομένο πως το δημόσιο είναι αφερέγγυο. Για πόσο όμως θα τους βοηθούν τέτοιες λύσεις;