Ήρθε Ταξίαρχος, φεύγει Υποστράτηγος

Στον βαθμό του Υποστράτηγου προήχθη στις τελευταίες κρίσεις του Στρατού Ξηράς ο Ταξίαχος Πυροβολικού της 96 ΑΔΤΕ «Χίος» Δημόκριτος Ζερβάκης. Έτσι μετά από δύο χρόνια παρουσίας του στο νησί ήρθε η ώρα να το αποχαιρετήσει καθώς μέχρι το τέλος Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη τελετή παράδοσης – παραλαβής στο νέο διοικητή της Ταξιαρχίας. 
Ιδιαίτερα κοινωνικός, προσιτός και έχοντας κερδίσει την εκτίμηση και το σεβασμό του ντόπιου πληθυσμού μέσα από την σοβαρή δουλειά που επιτέλεσε, ο Δημόκριτος Ζερβάκης είναι βέβαιο ότι θα τα καταφέρει και στα νέα του καθήκοντα. Εξάλλου και η θητεία του στη Χίο μόνο θετικά προσμετράται.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ