16.10.2014 9:45

Δρομολογείται η «αδιαμεσολάβητη εξυπηρέτηση»

ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2014 ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η ΠΕΝΤΑΨΗΦΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ

Το πενταψήφιο 15375 θα γίνει το καταφύγιο των δημοτών, αν η φιλοσοφία της δημοτικής αρχής για τον ενδεδειγμένο τρόπο επαφής του δημότη με το Δήμο  υλοποιηθεί. Ήδη η ομάδα των ειδικών συνεργατών του Μαν. Βουρνού επεξεργάζεται το συνολικό σχεδιασμό για τη λειτουργία του Κέντρου Εξυπηρέτησης του Δημότη με βασικό άξονα την ενεργοποίηση του υφιστάμενου πενταψήφιου τηλεφωνικού κέντρου 15375.
Σ’ αυτό θα καταγράφονται τα αιτήματα και οι δυσλειτουργίες που εντοπίζουν οι δημότες και στη συνέχεια σε μια on line διασύνδεση όλων των δημοτικών υπηρεσιών θα μεταφέρονται, θα παίρνουν σειρά προτεραιότητας και ανάλογα με τις ενέργειες των υπηρεσιών θα παρακολουθείται η πορεία υλοποίησης ή αποκατάστασης τους. Με τον τρόπο αυτό και οι υπηρεσίες και τα αιρετά πρόσωπα θα αποκτούν μια γενική εικόνα των απαιτήσεων των δημοτών και θα μπορούν ταυτόχρονα να σχηματίζουν εικόνα και για την αποτελεσματικότητα των ίδιων των υπηρεσιών.
Η απρόσωπη επαφή
Μέχρι σήμερα τα αιτήματα των δημοτών είχαν ως απαραίτητο δίαυλο με τις δημοτικές υπηρεσίες τα αιρετά πρόσωπα. Όσο πιο μεγάλη επιρροή ασκούσαν σ’ αυτά οι δημότες, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες ικανοποίησης των αιτημάτων τους διέθεταν.  Μια διαδικασία απ’ την οποία υπήρχαν ωφελημένοι και αδικημένοι, όπως είναι ευνόητο.
Προσπάθεια της νέας δημοτικής αρχής είναι να σπάσει το κακό σπυρί των πελατειακών επαφών, να εγκατασταθεί μια απρόσωπη σχέση μεταξύ δημότη και Δήμου, δίχως τη διαμεσολάβηση πολιτικών προσώπων.
Ξεχωριστό γραφείο;
Ο σχεδιασμός προβλέπει και τη σύσταση ξεχωριστού γραφείου για τη λειτουργία του Κέντρου, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα από το Δήμο δίνεται και στη σημαντική βελτίωση της εικόνας του Δήμου μέσα από το chioscity.gr.
Η επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου θα αποκτήσει μορφή περισσότερο χρηστική για το δημότη, υποβιβάζοντας τον τουριστικό της προσανατολισμό για τον οποίο υπάρχει η άποψη ότι εξυπηρετείται και από άλλους διαδικτυακούς κόμβους.
Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι η επίσημη λειτουργία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Δημότη θα ξεκινήσει σε ένα με ενάμιση μήνα, σε κάθε περίπτωση πριν εκπνεύσει το 2014, ως βασικό δείγμα γραφής από τη νέα δημοτική αρχή πως η ίδια αντιλαμβάνεται τη σχέση Δήμου – δημοτών.

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ