59 από τη Σομαλία και το Αφγανιστάν στην Αγία Ερμιόνη

Ακόμα 59 μετανάστες από τη Σομαλία και το Αφγανιστάν που εισήλθαν παράνομα στην Ελλάδα αποβιβάστηκαν στις 07:30 το πρωί της Τρίτης στην περιοχή της Αγίας Ερμιόνης. Πρόκειται για 22 άνδρες, 21 παιδιά και 16 γυναίκες που περισυλλέγησαν και μεταφέρθηκαν στην υπερπλήρη ΒΙ.ΑΛ. για καταγραφή και ταυτοποίηση.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ