Την ξεκάθαρη και κάθετη αντίθεση τους στην ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων μεταξύ των οποίων και τα αεροδρόμια της Μυτιλήνης και Σάμου, μεταξύ των οποίων κι εκείνα της Μυτιλήνης και της Σάμου, δηλώνει για ακόμη μια φορά η ΛΑΣ.
Παρεμβαίνοντας στη συζήτηση κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Περιφερειακού συμβουλίου, οι περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης τόνισαν ότι τα αεροδρόμια και τα λιμάνια αποτελούν ύψιστης στρατηγικής σημασίας υποδομές που έχουν να κάνουν με την εθνική ασφάλεια, ιδιαίτερα όταν βρίσκονται σε μια περιοχή όπου κλιμακώνονται οι επεκτατικές προκλήσεις της Άγκυρας και εντείνονται οι ιμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί. Ανεξάρτητα από το τίμημα, που κι αυτό είναι ενδεικτικό της μειοδοσίας που διέπει και αυτήν την κυβέρνηση, η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων θα αυξήσει τα ήδη υψηλά τέλη αεροδρομίου (κατά 14,50 ευρώ τα πρώτα 4 χρόνια και κατά 20 ευρώ στη συνέχεια). Δηλ. τελικά ο λαός θα πληρώσει στους «επενδυτές» της γερμανικής FRAPORT,το όποιο τίμημα της σύμβασης. Αυτοί δεν θα πληρώσουν τίποτα. Ακριβώς όπως έγινε με το αεροδρόμιο των Σπάτων.
Απαντώντας σ’ αυτούς που υποστηρίζουν τη ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου της Μυτιλήνης λόγω της άσχημης κατάστασης του σημείωσαν ότι αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε είναι να διεκδικήσουμε από την κυβέρνηση να το εκσυγχρονίσει, όπως έγινε με άλλα αεροδρόμια. Αλλά και της Σάμου και άλλα, που είναι σύγχρονα, ιδιωτικοποιούνται. Άρα πρόκειται για απαίτηση των δανειστών που με τον εκβιασμό του χρέους οι κυβερνώντες βγάζουν στο σφυρί την περιουσία του Ελληνικού λαού.
Ανέδειξαν επίσης ορισμένες άλλες αρνητικές συνέπειες που θα έχει αυτή ιδιωτικοποίηση, όπως επιδείνωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων στα αεροδρόμια, αποψίλωση της πυροσβεστικής, αφού η σύμβαση προβλέπει ότι ένα σημαντικό μέρος (40-50%) της δύναμης της Πυροσβεστικής θα αποσπαστεί στα αεροδρόμια, καθώς επίσης και αποδυνάμωση του ήδη με σημαντικές ελλείψεις ΕΚΑΒ, αφού η σύμβαση προβλέπει ότι οχήματα και προσωπικό του θα βρίσκονται μόνιμα στο αεροδρόμιο.
Απαντώντας σε όσους έφθασαν στο σημείο να λένε «τώρα τελείωσε, έκλεισε η συμφωνία»τόνισαν ότι υπάρχει ακόμα δυνατότητα να ματαιωθεί το ξεπούλημα φτάνει να μην περιοριστούμε σε ένα ψήφισμα, όπως έγινε μέχρι σήμερα, αλλά να αναπτυχθεί ένα ρωμαλέο λαϊκό κίνημα.
Οι Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης πρότειναν σχέδιο ψηφίσματος που είχε και την υποστήριξη της παράταξης «Γόνιμη Γραμμή στο Αιγαίο» το ποίος όμως καταψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Το ψήφισμα καταψηφίστηκε από την πλειοψηφία του Π.Σ. Η Περιφερειάρχης, κ. Καλογήρου, πρότεινε αντιψήφισμα που περιοριζόταν μόνο στο θέμα της Πυροσβεστικής, Χαρακτηριστικό της υποκρισίας της ίδιας όπως και της πλειοψηφίας όταν ψήφιζαν ψηφίσματα κατά της ιδιωτικοποίησης είναι η άρνηση της να δεχτεί μια προσθήκη στην αρχή του ψηφίσματός της που πρότεινε η ΛΑ.Σ. για να ψηφίσει το ψήφισμα: Το Περιφερειακό Συμβούλιο επαναλαμβάνει την κατηγορηματική αντίθεσή του στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων». Η κ. Καλογήρου απέρριψε την πρόταση μετά βδελυγμίας. Τόσο πολύ ήταν αντίθετη με την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων.-
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.