Ειδήσεις

12/6/13 0:40

τελ. ενημ.: 12/6/13 0:40

Το non paper της Συγγρού για την ΕΡΤ

To άρθρο της εφημερίδας Wall Street journal επισυνάπτει η Συγγρού σε σχετικό non paper για το κλείσιμο της ΕΡΤ.

Όπως αναφέρει η WSJ, αφού καλύπτει ειδησεογραφικά το κλείσιμο της ΕΡΤ, σχολιάζει:

"Επί σειρά ετών, η ΕΡΤ υπήρξε ο προνομιακός τόπος για να εξασφαλίζουν όλες οι κυβερνήσεις δουλειές στους υποστηρικτές τους, με αποτέλεσμα ο αριθμός των εργαζομένων να μην έχει καμία σχέση με την τηλεθέαση.

Με κάθε κυβερνητική αλλαγή, άλλαζε και η διοίκηση της ΕΡΤ ώστε να απηχούνται οι απόψεις του κυβερνώντος κόμματος.

Εξάλλου, τα ελληνικά νοικοκυριά θα πάρουν μια ανάσα από τη μη καταβολή του τέλους ΕΡΤ, μέχρι την επανέναρξη της λειτουργίας της".

Σχόλια άρθρου: 0