Κοινωνία

6/10/15 16:15

τελ. ενημ.: 7/10/15 11:27

150 οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Στον αριθμό των 150 ανέρχονται οι κενές θέσεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Πρόεδρος του συλλόγου δασκάλων και νηπιαγωγών Χίου, Γιώργος Αμπαζής.  «Η κατάσταση είναι τραγική στα σχολεία μας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στο ειδικό σχολείο Χίου όπου υπάρχει μία μόνο νηπιαγωγός για εννέα παιδιά που χρήζουν ιδιαίτερης φροντίδας», ανέφερε συμπληρώνοντας ότι απαιτείται η συνδρομή των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων όλων των σχολείων της Χίου. «Δίχως την βοήθεια των γονέων δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε. Είναι απαράδεκτο και επικίνδυνο να λειτουργούν ολοήμερα τμήματα 100 και πλέον παιδιών με 2 μόνο δασκάλους. Υπάρχουν τάξεις όπου διδάσκουν ελληνικά οι δάσκαλοι των αγγλικών απλά και μόνο για να καλυφθούν τα κενά. Για πόσο μπορεί να συνεχιστεί αυτό;», αναρωτήθηκε ο Πρόεδρος του συλλόγου δασκάλων και νηπιαγωγών, προαναγγέλλοντας κινητοποιήσεις. «Ο σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Λέσβου και Σάμου έχει καθορίσει ήδη ημέρες κινητοποιήσεων. Σε αυτό το πλαίσιο θα κινηθούμε και εμείς. Αλλά επαναλαμβάνω ότι δίχως την συμπαράσταση των γονιών δεν μπορούμε να είμαστε διεκδικητικοί, για αυτό και τους καλούμε την Τετάρτη στις 18:30 στον οίκο Χίου Διδασκάλου για ενημέρωση», υπογράμμισε ο Γ. Αμπαζής. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο Γ.Αμπαζής  οι ελλείψεις εκπαιδευτικών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία ανέρχονται στον αριθμό των 35 ενώ στην πρωινή ζώνη υπολείπονται 50. « Επίσης υπάρχουν 5 κενές θέσεις ψυχολόγων, 2 λογοθεραπευτών, 20 ειδικού βοηθητικού προσωπικού και 5 κοινωνικών λειτουργών. Συνολικά σε όλη την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου εντοπίζονται 650 κενές θέσεις », κατέληξε.

Παράλληλα οι Μαν. Τσαγκάτος και Δημ. Ντομάτας, μέλη του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου δασκάλων και νηπιαγωγών επισήμαναν και τις ελλείψεις που παρατηρούνται στα πειραματικά σχολεία. « Υποτίθεται ότι στα πειραματικά σχολεία υπάρχουν ειδικότητες θεατρικής αγωγής, πληροφορικής,  καλλιτεχνικών και διάφορες άλλες. Δυστυχώς καμία από αυτέ στις ειδικότητες δεν υπάρχει περίπτωση να καλυφθεί και επιπλέον κανένα εργαστήριο φυσικής ή πληροφορικής δεν έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό», κατέληξαν. 

Δείτε επίσης