Κοινωνία

18/5/16 15:29

τελ. ενημ.: 19/5/16 10:12

1,5 εκατομμύριο επιβάτες της Aegean θα γευτούν Χίο τον Ιούνιο

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ, Η ΧΙΟΣ ΘΑ «ΣΕΡΒΙΡΕΤΑΙ» ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΗΝΑ

Μπορεί κατά διαστήματα ο τόπος να έχει πολλά παράπονα για την αξία των εισιτηρίων στην ανάγκη των καθημερινών του αεροπορικών μετακινήσεων προς την Αθήνα, η πρωτοβουλία όμως της Aegean Airlines να διαφημίσει τη Χίο μέσα από τις πτήσεις που εκτελεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όλο το μήνα Ιούνιο, δημιουργεί για πρώτη φορά μετά από χρόνια μια σχέσης αλληλό-συμπόρευσης, στην κοινή ανάγκη να διατηρηθεί το νησί εντός τουριστικού χάρτη.

Γαστρονομική γνωριμία

Η ανάγκη της εταιρίας να διαφημίσει τους προορισμούς στους οποίους εκτελεί πτήσεις προσελκύοντας έτσι επισκέπτες και επιβάτες την έφερε αντιμέτωπη με μία ιδιαίτερα ενθαρρυντική πρωτοβουλία: Να «γευτούν» κυριολεκτικά την Ελλάδα, είτε εντός, είτε εκτός, προκειμένου να σχηματίσουν από μόνοι τους μια άποψη για κάθε προορισμό.

Σε αυτή την αναζήτηση η Aegean απευθύνθηκε (που αλλού;) στην Mediterra A.E., ζητώντας της να προτείνει μια σειρά γλυκών εδεσμάτων που θα σερβίρονται στους επιβάτες των πτήσεων της εντός και εκτός Ελλάδος. «Μας προσέγγισαν με ξεκάθαρο πλάνο και σχέδιο. Τα ελληνικά νησιά είχαν την πρωτοκαθεδρία στην πρωτοβουλία αυτή και απώτερος στόχος ήταν οι επιβάτες να έχουν μια πρώτη γεύση των τοπικών εδεσμάτων των νησιών. Από την πλευρά μας, ως μία εταιρία που εκπροσωπεί τη Χίο, θεωρήσαμε δεδομένο ότι μας ενδιαφέρει να διαφημιστεί η μαστίχα και το νησί, γι’ αυτό και δεν αργήσαμε να συμφωνήσουμε με την Aegean τον Ιούνιο να σερβίρονται έξι χιώτικα γλυκά στις πτήσεις της εταιρίας», δηλώνει στον «π» ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρίας Γ. Μανδάλας.

6 γλυκά σε 1,5 εκατομμύρια επιβάτες

Η εταιρία αφιέρωσε τους επόμενους μήνες ξεχωριστά σε κάθε νησί.

Τον τρέχον μήνα στις πτήσεις προσφέρονται γλυκά της Λέσβου, τον επόμενο μήνα της Χίου και τον Ιούλιο της Σάμου, νησιά που στο σύνολό τους κουβαλούν πέραν της ιστορίας τους και την ανάγκη τουριστικής προβολής σε μια προσπάθεια να μετριάσουν τις απώλειες από το προσφυγικό πρόβλημα που διαχειρίζονται. «Ο χρόνος που αυτό επιδιώκεται από την Aegean έχει τη σημασία του. Τα τρία νησιά έχουν κουβαλήσει κυριολεκτικά το προσφυγικό ζήτημα και πολύ λίγα έχουν γίνει για την προβολή και την στήριξή τους. Έρχεται λοιπόν η εταιρία και προβάλει για ένα μήνα, έναν καλοκαιρινό μήνα με αυξημένη επιβατική ζήτηση τη Χίο. Αυτό δεν μπορεί παρά να μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους για την πρωτοβουλία», αναφέρει ο Γ. Μανδάλας.

Στις πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού και μετά από σχετική συμφωνία με την MediterraΑ.Ε. η Aegean θα προσφέρει όλο τον Ιούνιο τα παρακάτω γλυκά στους επιβάτες της:

  1. Λουκούμια Χίου
  2. Χαλβαδόπιτα με μαστίχα
  3. Χαλβά με μαστίχα
  4. Μπισκότο με κρέμα μαστίχα
  5. Τσουρέκι με μαστίχα
  6. Μπακλαβαδάκι με μαστίχα

Κι άλλα γλυκά και ποτά... εδάφους

Πέραν των παραπάνω που θα προσφέρονται στις πτήσεις η Aegean θα προχωρήσει τη συνεργασία της και με άλλες τοπικές επιχειρήσεις για να εμπλουτίσει τις επιλογές των επιβατών που ταξιδεύουν διακεκριμένη θέση.

Ήδη εδώ και 3 χρόνια προχωρά συστηματικά η συνεργασία της με την Mediterraπροσφέροντας το λικέρ Μαστίχας «Enosis» στην διακεκριμένη θέση, ενώ σκέψεις γίνονται να προσφέρονται και άλλα τοπικά προϊόντα στις διακεκριμένες αίθουσες των αεροδρομίων «Lounge», όπου πιθανά κι άλλες εταιρίες τοπικές θα έχουν την εμφάνισή τους (λουκούμια, παστέλια, γλυκά του κουταλιού, λικέρ, σουμάδες, βυσσινάδεςκα.).

Σε κάθε περίπτωση, η παρουσία των χιακών προϊόντων στις 145 πτήσεις του δικτύου της μεγαλύτερης ελληνικής αεροπορικής εταιρίας της Ελλάδος, δεν μπορεί παρά να είναι ένα ενθαρρυντικό 

Δείτε επίσης