#Δικηγορικός Σύλλογος Χίου

17 φιάλες αίμα συγκέντρωσαν οι Χιώτες Δικηγόροι

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Δυναμικό «παρών» έδωσαν οι Χιώτες δικηγόροι στην εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε ο Δικηγορικός Σύλλογος Χίου στα γραφεία του το πρωί της Τρίτης.

Μετά από μία περίοδο χαλάρωσης ο Δικηγορικός Σύλλογος επέστρεψε δηλώνοντας έτοιμος να καθιερώσει την εθελοντική αιμοδοσία 2 φορές το χρόνο.  Συνολικά οι Δικηγόροι προσέφεραν στην τράπεζα αίματός τους 17 φιάλες αίματος.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ