Κοινωνία

4/2/15 17:16

τελ. ενημ.: 5/2/15 12:00

Στον αυτόματο και στον ανύπαρκτο

ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ, ΕΧΕΙ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ Η ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ, ΑΠΟΠΟΙΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣ ΧΙΟΥ

Είχαμε συμβουλεύσει έγκαιρα τη δημοτική αρχή να είναι φειδωλή στις εξαγγελίες της, να μην βιάζεται να αναγγέλλει την εφαρμογή μέτρων και έργων που είναι δύσκολο να εφαρμόσει  με τις σημερινές συνθήκες ή δεν έχει τον κατάλληλο σχεδιασμό οργάνωσης και ελέγχου της εφαρμογής τους. Γι’ αυτό  “πελαγοδρομεί” ακόμη με την εφαρμογή των εξαγγελμένων έργων της εγκατάστασης καμερών καταγραφής των παραβάσεων ταχύτητας στους οδικούς άξονες και της ελεγχόμενης στάθμευσης.

Αλγεινή εντύπωση προκαλεί και η προσπάθεια μετατόπισης των ευθυνών από το δήμο στην τροχαία και αντίστροφα. Κάποια υπηρεσία δεν ανταποκρίνεται στα καθήκοντα της, με αποτέλεσμα να υπάρχει εμπλοκή στην υλοποίηση των δύο έργων  και να δίδεται κάκιστη εντύπωση στον κόσμο, ο οποίος βέβαια εκμεταλλεύεται αυτές τις «αρρυθμίες».

Άφαντες οι κάμερες

Οι κάμερες δεν έχουν εγκατασταθεί ακόμη, κανείς δεν γνωρίζει τι και πότε θα γίνει.

Ο διοικητής της Τροχαίας Δημήτρης Αυγερινός δηλώνει ότι  τον περασμένο Οκτώβριο η Επιτροπή Κυκλοφορίας ενέκρινε και προώθησε στο δήμο την πρόταση και τις προϋποθέσεις εγκατάστασης καμερών καταγραφής των ταχυτήτων, στους οδικούς άξονες όπου έχουν καταγραφεί τα περισσότερα κυκλοφοριακά ατυχήματα. Δεν διστάζει όμως να αποκαλύψει τον προβληματισμό του, αφού το έργο δεν έχει προωθηθεί ακόμη. «Τα τέσσερα από τα έξι σοβαρά ατυχήματα το 2014 συνέβησαν λόγω παράβασης ταχύτητας υπό την επήρεια αλκοόλ. Ανησυχώ γιατί το καλοκαίρι πλησιάζει, ο δήμος πρέπει να προχωρήσει στην τοποθέτηση και εφαρμογή του μέτρου. Δεν ξέρω αν υπάρχει ενδιαφέρον και αν θα γίνει», αναφέρει.

Δεν γνωρίζω

Άγνοια δηλώνει και ο τοπογράφος μηχανικός της Τεχνικής Υπηρεσίας Μάρκος Γεραζούνης, ο οποίος είχε αναλάβει την προώθηση του έργου, πριν μετατεθεί στο Τμήμα Προγραμματισμού.

«Έχει ληφθεί απόφαση από την Επιτροπή Κυκλοφορίας και μένει η έγκριση από την οικονομική υπηρεσία και το δημοτικό συμβούλιο. Για να κατασκευασθεί το έργο πρέπει να βρεθούν χρήματα. Δεν γνωρίζω την εξέλιξη».

Ελεγχόμενη στάθμευση

Η εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης έχει ατονήσει σχεδόν ολοκληρωτικά.

Δ. Αυγερινός και Μ. Γεραζούνης βεβαιώνουν ότι τέθηκε σε λειτουργία, αλλά  παρουσιάζουν αντίρροπες θέσεις για την διατήρηση του και επιχειρούν να αποσείσουν τις ευθύνες από τις υπηρεσίες τους .

Ο διοικητής της Τροχαίας δηλώνει ότι η τήρηση του μέτρου είναι θέμα του δήμου.

«Το έργο είναι σε ισχύ, έχει νομοθετηθεί, εμείς βγήκαμε και γράψαμε παραβάσεις, αλλά μετά από διαμαρτυρίες πολιτών ο δήμος μας σύστησε να εφαρμόζουμε ελαστικά το νόμο,  με αποτέλεσμα το μέτρο να ατονήσει. Γι’ αυτό παρατηρείται το φαινόμενο του πολλαπλασιασμού των παραβάσεων. Περιμένουμε οδηγίες».

Αντίθετα ο Μ. Γεραζούνης απορρίπτει οποιαδήποτε ευθύνη του δήμου και μεταθέτει το πρόβλημα στην Τροχαία.

«Ο έλεγχος και οι καταλογισμοί πρέπει να γίνονται  από την Τροχαία. Εμείς οργανώσαμε την εφαρμογή του μέτρου και διαθέσαμε τις κάρτες. Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει με τις κάρτες στάθμευσης  των μόνιμων κατοίκων, οι οποίες πληρώνονται από τα δημοτικά έσοδα. Δεν πιστεύω ότι δόθηκε σύσταση ελαστικής εφαρμογής του έλεγχου».

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση