Κοινωνία

10/5/16 17:39

τελ. ενημ.: 11/5/16 14:23

Ακρίβεια, φόροι και φιλότιμο

ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΧΙΩΤΕΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΦΟΡΩΝ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ, ΠΟΤΑ. ΤΣΙΓΑΡΑ. ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΚΑΛΩΔΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Μπορεί τα πρωτοκλασσάτα κυβερνητικά στελέχη να διατυμπανίζουν ότι μέσω της διαπραγμάτευσης προστατεύτηκαν οι ασθενέστεροι και μοιράστηκαν τα βάρη δικαιότερα,  όμως το ίδιο το κείμενο του Επικαιροποιημένου Μνημονίου έρχεται να τους διαψεύσει καθώς αποκαλύπτει ότι βρισκόμαστε σε απόσταση αναπνοής από  μια απίστευτη καταιγίδα έμμεσων φόρων, από την οποία δεν γλιτώνει κανείς.

Φωτιά στα καύσιμα

Μετά από την άτακτη οπισθοχώρηση στο θέμα του αφορολογήτου, που τελικά πετσοκόφτηκε, αποδεικνύεται ότι μια ακόμα κυβερνητική δέσμευση πήγε περίπατο: ότι δεν πρόκειται να γίνει αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο.

Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι η αύξηση του ΕΦΚ είναι μόνο η μια επιβάρυνση, καθώς υπάρχει και δεύτερη: αυτή από την αύξηση του ΦΠΑ στο 24% από 16% σήμερα. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό το μπαράζ αύξησης των φόρων στα καύσιμα; Πέρα από την αύξηση του κόστους των μεταφορών, που τελικά θα επιβαρύνει όλα τα προϊόντα που καταλήγουν στα νοικοκυριά, έρχεται εκ νέου αύξηση της φορολογίας στο πετρέλαιο θέρμανσης, παρά τις απώλειες εσόδων των προηγούμενων ετών και παρά το βαρύ κοινωνικό πλήγμα.

Ηλίας Σαββάκης

Πρόεδρος Βενζινοπωλών Χίου

Τ»α νέα μέτρα θα κάψουν όλο τον  κόσμο εννοείται ότι μέσα σε αυτούς είμαστε κι εμείς. Ακόμη δεν έχουμε δει εμείς τα χειρότερα εξυπακούεται ότι θα είναι νέα μαχαιριά και σε όλα αυτά θα προστεθεί και η αύξηση του ΦΠΑ που θα φέρει ακόμη κι άλλη αύξηση των καυσίμων. Αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα μας θα τα βλέπουμε μόνο για έκτακτη ανάγκη. Οι αυξήσεις έμμεσες και άμεσες θα μας τσακίσουν ως κλάδο. Μην ξεχνάτε ότι εμείς δεν μπορούμε να μην κόβουμε αποδείξεις, θα φορολογούμαστε κανονικότητα. Δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξουμε. Ιδιαίτερα  σε ότι αφορά το ΦΠΑ, αν επιβληθεί η αύξηση,  και από 16% πάμε στο 24%, αυτόματα θα αγοράζει ο κόσμος τη βενζίνη κατά  10 με 12 λεπτά ακριβότερα».

Στα κόκκινα μπύρα, καφές και τσιγάρα

Ο οδοστρωτήρας των αυξήσεων έμμεσων φόρων δεν σταματά, όμως, στα καύσιμα. Έρχεται μια ακόμα αύξηση στην μπύρα- ένα προϊόν ευρείας κατανάλωσης- όπως επίσης μια ακόμα αύξηση σε τσιγάρα και καπνό. Εκεί που η ευρεσιτεχνία της κυβέρνησης χτυπάει, όμως, «κόκκινο», είναι η πρόβλεψη ενός νέου Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στον καφέ και στα ηλεκτρονικά τσιγάρα! Η σκέψη πονηρή και προφανής: πρόκειται για δύο κατηγορίες που η κατανάλωση όχι μόνο παραμένει σταθερή αλλά τείνει αυξανόμενη, άρα αποτελεί πεδίο δόξης λαμπρόν για φορολογική επιδρομή.  Με χιούμορ αφού δνε μπορούν να κάνουν αλλιώς, αντιμετωπίζουν την κατάσταση οι καπνιστές!" Η Ελλάδα για να πεθάνει, πρέπει να κόψεις του Έλληνα  το τσίπουρο τον καφέ και την μπύρα !Όσο και να τα αυξήσουν η Ελλάδα δεν θα πεθάνει ποτέ!!" δηλώνει με γερή δόση χιούμορ ο Αστέριος Σαλτζίδης.

Πολυτέλεια το ίντερνετ και η συνδρομητική τηλεόραση

Ο κατάλογος έχει και συνέχεια με αυξήσεις στον φόρο διαμονής σε ξενοδοχεία, ίντερνετ και καλωδιακή.

Ειδικός φόρος διαμονής για ξενοδοχεία άνω των 2 αστέρων και δωμάτια άνω των 2 κλειδιών

Νέο Τέλος 5% στους συνδρομητές ίντερνετ

Νέο Τέλος 10% στους συνδρομητές συνδρομητικής τηλεόρασης

Κώστας Αναστασάκης: FORTHNET  Χίος

«Δεν έχει αποσαφηνιστεί το ύψος του τέλους που θα επιβληθεί. Σε κάθε περίπτωση η συνδρομητική τηλεόραση δεν είναι κάτι που έχουν τα πλούσια νοικοκυριά. Είναι κόσμος κυρίως που δεν μπορεί να βγει, δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να βγει έξω από το σπίτι  και περιορίζεται στη  συνδρομητική τηλεόραση.

Είναι σίγουρο πως οι εταιρείες συνδρομητικές τηλεόρασης θα κάνουν κινήσεις για να απορροφήσουν μέρος του τέλους που θα επιβληθεί αλλά σίγουρα η εξέλιξη αυτή είναι αρνητική και γίνεται ακόμη χειρότερη αν συνδυαστεί με το τέλος στο ίντερνετ και στην κινητή τηλεφωνία. Θα επιβαρύνουν χωρίς λόγο κυρίως  τα φτωχά νοικοκυριά χωρίς ουσιαστικά να αποφέρουν στο κράτος και τα έσοδα εκείνα που υπολογίζουν.

Σχόλια άρθρου: 0

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση