#Ολύμποι #Καθαρά Δευτέρα

Ο «Αγάς» των Ολύμπων επιστρέφει μετά από 3 χρόνια εγκλεισμού

Η «Χανούμα» μετά από τρία χρόνια εγκλεισμού λόγω κορονοϊού ξαμολιέται στα στενά των Ολύμπων με άγριες διαθέσεις για να βρει τον Αγά της.

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος των Ολύμπων μας προσκαλεί όλους την Καθαρά Δευτέρα για ένα ξέφρενο γλέντι με πικάντικα σχόλια και πολύ γέλιο. Τον ρυθμό θα δώσει η ορχήστρα Μαρκέλλου Πούπαλου και Σάκη Πιπίδη.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ