22.12.2016 17:21

Πριν τον ερχομό του 2017

Μια φορά κι έναν καιρό, πριν από χιλιάδες χρόνια, ζούσαν μέσα στη σπηλιά τους άνθρωποι  που δεν γνώριζαν  όσα ξέρομε εμείς, ούτε μπορούσαν να καυχηθούν για Face book και e-mail, αφού μετρούσαν τόσο, όσο έφταναν τα δάκτυλά τους.

Ζώντας μέσα στο σπήλαιό τους μοναδική φροντίδα είχαν την επιβίωση και το μεγάλωμα της φάρας τους. Η επιβίωση εξασφαλιζότανε  αν κάποιο ζώο έπιανε η παγίδα τους ή σκότωνε το όπλο τους. Το μεγάλωμα της φάρας διασφάλιζε το ζωτικό τους χώρο.

Σ΄ αυτές τις περιπτώσεις οι μακρινοί μας πρόγονοι είχαν προβλήματα με τους ανθρώπους του διπλανού βουνού, γιατί και αυτοί στόχευαν τα ίδια:  τα ζώα για να φάνε και τις γυναίκες για να τους κάμουνε παιδιά. Οι αμόρφωτοι, που μυαλό για μεταλλαγμένα και εικονική πραγματικότητα! Γεγονός είναι ότι οι δυνατοί μεγάλωναν το χώρο τους ή άρπαζαν πάντα τα ζώα από τους άλλους.

Το εμπόριο  άρχισε να εμφανίζεται όταν το ζώο που εξασφάλιζαν κάποιοι, δεν μπορούσαν να το φάνε όλο και έτσι θα πήγαινε χαμένο, τα φρούτα θα σάπιζαν στα δέντρα, την ίδια στιγμή που υπήρχαν άλλοι πεινασμένοι. Οι δυνατοί επέβαλαν τους όρους τους, ζητώντας ανταλλάγματα. Επακόλουθο να γεννηθεί η εξάρτηση. Οι αδύνατοι έδιναν τις γυναίκες τους (βλέπε Μινώταυρος κ.ά.) ή υποχρεώνονταν να γίνουν σκλάβοι οι ίδιοι μέχρι ακόμη και τις μέρες μας, με τη Γερμανική Ένωση της Ευρώπης

Για τους δυνατούς μόνο ένα πρόβλημα υπήρχε: ο θάνατος από τις αρρώστιες και οι φυσικές καταστροφές (όταν εσείονταν  η γη, αστραποβροντούσε ο ουρανός και αγρίευε η θάλασσα και ξεχείλιζε ή στέρευε ο ποταμός ανάλογα). Γι αυτά τα ανεξήγητα ζητούσαν στήριγμα από το άπειρο και τρόπους για να τα εξευμενίσουν, αφού ήταν από τη δύναμή τους ανώτερα. Κάπως έτσι  ήλθε και η θρησκεία.

Οι αδύνατοι, όπως ήταν φυσικό, ένωναν τις δυνάμεις τους για να αντιμετωπίσουνε τον δυνατό που τους έπαιρνε από το στόμα τη μπουκιά και τους στερούσε τις γυναίκες τους. Αυτή πιστεύω πως είναι η αρχή της (επι)κοινωνίας των ανθρώπων.

 Σε αυτό το στάδιο παίρνουν μορφή οι έννοιες του δικαίου και ηθικής, αλλά με άλυτο μέχρι σήμερα το ερώτημα «τι εστίν αγαθόν», ερώτημα που συνεχώς περιπλέκεται.

Διαχρονικά ο δυνατός εφευρίσκει καινούριους τρόπους να καταδυναστεύει τους αδύνατους, με ποικιλόμορφη σκλαβιά. Όταν οι αδύνατοι καταφέρουν να συνασπισθούν, υποχωρεί, δημιουργώντας όμως πέμπτες φάλαγγες στις τάξεις τους, για να επιτεθεί όταν αδυνατίσει η μνήμη τους και χαλαρώσει η αντίστασή τους. Επιθετικά του μέσα, η ανάγκη της συναλλαγής με το χρήμα (κεφάλαιο) ή άλλα μέσα αποδυνάμωσης, όπως τα ναρκωτικά, η εκμετάλλευση της γενετήσιας ορμής και η εξάρτηση από την εικονική πραγματικότητα.

Για τις φωτεινές προσωπικότητες που θα τολμήσουν να εναντιωθούν στο σύστημα των δυνατών με το να διακηρύσσουν μη παραδεκτές για την εποχή αλήθειες, που δείχνουν το σωστό δρόμο στους αδύνατους, το τίμημα είναι πάντα σκληρό: Προμηθέας, Ναζωραίος, Ούλαφ Πάλμε.

Για να μεταφερθούμε στη σημερινή πραγματικότητα της πολυμέτωπης επίθεσης που δέχεται η πατρίδα μας και να τη συσχετίσομε με την επέτειο της θυσίας  ενός ακόμα Ιδεαλιστή –διάβαζε «αγνοημένο από την Πολιτεία και όχι μόνο Κώστα Περρίκο» θα υπενθυμίσομε ένα απόσπασμα του παράνομου εντύπου που εξέδιδε η ομάδα στην οποία ήταν αρχηγός, λίγο μετά την εκτέλεσή του: *

[..] ο λαός πρέπει να φανεί πολιτικά και πνευματικά ώ ρ ι μ ο ς και ε ν ω μ έ ν ο ς.

Πριν από κάθε εκδήλωση ομαδική ή και ατομική πρέπει να αναλογισθούμε τις ευθύνες που έχουμε απέναντι στο Π α ρ ε λ θ ό ν μας κι΄ απέναντι στο Μ έ λ λ ο ν. Το παρελθόν, το απώτερο και το άμεσο παρελθόν, μας διδάσκουν πως τώρα κι΄ από μας εξαρτάται να χτίσουμε τη Μ ε γ ά λ η  Ε λ λ ά δ α  που να εξασφαλίζει στο λαό της όχι μονάχα το χώρο που εθνολογικά, γεωπολιτικά και ιστορικά του ανήκει και που θα του επιτρέψει να αναπτυχθή οικονομικά και να αμυνθή αποτελεσματικά ενάντια σε οποιαδήποτε επίθεση ξένων ιμπεριαλιστών, αλλά σύγχρονα να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για ένα πραγματικά ελεύθερο πολιτικά βίο. Και τέτοιες προϋποθέσεις είναι [..] η κατοχύρωση της πνευματικής και πολιτικής ελευθερίας και  η οργάνωση του Κράτους που να αποκλείει απόλυτα την εκμετάλλευση της εργασίας και να στηρίζεται στους παραγωγικά εργαζομένους, σ’ αυτούς που η εργασία τους προάγει τα συμφέροντα του συνόλου.

Δημ. Μελαχροινουδης.

 Πριν τον ερχομό του 2017

 

* Εφημερίδα ΔΟΞΑ, Έτος Β΄, Αθήναι, 10 Ιουνίου 1943. Αρ. Φύλλου 22.

   ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΝΩΣΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΝΕΩΝ  Π.Ε.Α.Ν.

ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΕΚ

Ακολουθήστε το politischios.gr στο Google News

Το politischios.gr και στο Viber – Μπείτε στην ομάδα μας για να βλέπετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο politischios.gr

Γίνε μέλος και μέρος του «π». Γίνε Συνδρομητής

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ