Κοινωνία

1/7/19 14:43

τελ. ενημ.: 2/7/19 13:35

Χαμηλές επιδόσεις και λιγότερα χαμόγελα

Μέτριες έως πολύ καλές οι βαθμολογίες των υποψηφίων στις Πανελλήνιες

Από μέτριες μέχρι πολύ καλές ήταν φέτος οι επιδόσεις των Χιωτών μαθητών-μαθητριών   που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις με τις υψηλές βαθμολογίες να είναι περιορισμένες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και να εντοπίζονται κυρίως σε αποφοίτους  και όχι τελειοφοίτους.  

Ευτυχία Βλυσίδου:«Τα χαμόγελα δεν είναι πολλά φέτος»

Όπως ανέφερε  χαρακτηριστικά η δ/ντρια Β/μθιας Εκπαίδευσης Ευτυχία Βλυσίδου, τα χαμόγελα φέτος δεν είναι πολλά αλλά οι μαθητές έκαναν τον αγώνα τους και κάποιοι θα επιτύχουν τους στόχους τους  «Δεν έχουμε πολλά  χαμόγελα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χαμογελάμε.  Φέτος η Χίος δεν είναι πάνω από τον εθνικό μέσο όρο αλλά είναι μέσα στον εθνικό μέσο όρο. Δεν είχαμε πολλές κορυφές αλλά όχι ότι ήταν και ανύπαρκτες.  Για παράδειγμα στο ΓΕΛ Βροντάδου ο Λευκαδίτης ο Αλέξανδρος , ο οποίος είναι απόφοιτος συγκέντρωσε 19200 μόρια,  ο Φαρδής ο Στρατής από το 1ο ΓΕΛ με 18343 μόρια, η Μαριλένα Μαλαφή από το 1ο ΓΕΛ  με 18132 μόρια, ο Βλυσίδης από το 1ο ΓΕΛ με 18070, η Φόρου από το ΓΕΛ Βροντάδου με 18000, ο Σώρος πάλι από το ΓΕΛ Βροντάδου με 18000 μόρια », ανέφερε η κα Βλυσίδου υπογραμμίζοντας ότι υπάρχουν και άλλοι μαθητές που συγκέντρωσαν υψηλή βαθμολογία αλλά δεν έχουν ακόμη γνωστοποιηθεί οι βαθμολογίες τους από τα σχολεία τους.  

Παράλληλα η διευθύντρια β/θμιας εκπαίδευσης αναφέρθηκε και στην σημαντική επιτυχία μιας υποψήφιας στο 1ο ΓΕΛ που είχε επιλέξει το πεδίο των ανθρωπιστικών σπουδών, η οποία συγκέντρωσε 17951 μόρια, παρότι η μητρική της γλώσσα δεν είναι τα ελληνικά. «Η συγκεκριμένη μαθήτρια βρίσκεται στα τελευταία χρόνια στη χώρα μας και εντούτοις κατάφερε να κατακτήσει την ελληνική γλώσσα».

Αναλυτικά οι βαθμολογίες και τα ονόματα των παιδιών όπως δόθηκαν από τη Β/θμια Εκπαίδευση είναι τα εξής: 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ  

ΦΑΡΔΗΣ    ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ

1ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

18.343

ΜΑΛΑΦΗ  ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ 

1ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

18.132

ΒΛΥΣΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

1ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

18070

ΠΕΛΑΝΤΕ ΣΒΕΤΛΑΝΑ

1ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

17.951

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ

ΒΡΑΧΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

1ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

18.864

ΚΟΥΜΠΗ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

1ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

18.538

 

 

 

ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ

ΒΕΡΝΙΚΟΣ  ΜΑΚΑΡΙΟΣ

2ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

18.737

ΠΑΜΠΑΛΟΥ   ΡΑΦΑΕΛΛΑ

2ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

18.220

ΚΟΝΙΑ  ΦΩΤΕΙΝΗ

2ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

17.695

 

 

 

ΚΡΟΥΣΟΥΛΟΥΔΗ  ΘΕΑΝΩ

3ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

19180 (1Ο ΠΕΔΙΟ)- 18976 (3ο ΠΕΔΙΟ)

ΚΛΕΙΣΣΑΣ  ΚΩΝ/ΝΟΣ

3ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

18.871

ΚΟΙΛΑΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

3ο   ΓΕΛ  ΧΙΟΥ

18335

 

 

 

ΤΕΛΕΟΦΟΙΤΟΙ

ΦΟΡΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΝΙΚΟΛΕΤΑ

ΓΕΛ ΒΡΟΝΤΔΟΥ

18.141

ΣΩΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΓΕΛ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ

17.294

 

 

 

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ

ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΓΕΛ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ

19.260

 

 

 

ΤΕΛΕΟΦΟΙΤΟΙ

ΑΓΙΑΣΜΑΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

Γ/Σ ΒΟΛΙΣΣΟΥ- Λ.Τ.

15.908 (4ο ΠΕΔΙΟ)- 15.807 (3ο ΠΕΔΙΟ)

 

 

 

ΣΤΑΜΑΡΓΑ ΕΙΡΗΝΗ

ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ

16.392

ΜΑΝΕ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ

16.119

ΜΑΥΡΕΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ- ΜΑΡΚΕΛΛΑ

ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ

15.758

 

 

 

ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ-ΜΡΙΑ

ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑΣ

17.087

ΤΑΤΣΗΣ   ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑΣ

16.957

ΠΙΤΣΑΚΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑΣ

15.423

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ

ΜΟΝΙΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑΣ

15.576

 

 

 

ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ

ΛΥΚΟΤΡΑΦΙΤΗ ΜΑΡΙΑ

ΓΕΛ ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ

14.345

 

 

 

ΜΕΛΕΚΟΥ  ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Γ/Σ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ-Λ.Τ.

18.250

ΚΟΜΝΗΝΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ

Γ/Σ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ-Λ.Τ.

7.617

 

 

 

ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΜΟΥΣΙΚΟ   ΣΧΟΛΕΙΟ

17.463

ΜΑΥΡΕΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 179993

 

 

Το 30% των μαθητών έγραψε Έκθεση από 0-12

Οι βαθμολογίες των μαθητών-μαθητριών των ΓΕΛ στην Έκθεση κυμάνθηκαν κατά μέσο όρο από 12-18. «Το 70% των υποψηφίων έγραψε από 12-18 στην Έκθεση ενώ το 30% από 0-12, γεγονός ιδιαίτερα αποθαρρυντικό.  Ταυτόχρονα υπήρξαν μαθητές που στη Γλώσσα σε ποσοστό 40% έγραψαν από 0-12.  Ο κύριος όγκος των γραπτών κυμάνθηκε από 12-15 και ένα μικρό ποσοστό από 15-18.  Τα παιδιά μας δηλαδή έγραψαν από μέτρια μέχρι πολύ καλά.», σημειώνει η κα Βλυσίδου προσθέτοντας ότι με την πάροδο των χρόνων οι δεξιότητες των μαθητών μειώνονται στην κατάκτηση της μητρικής γλώσσας με αποτέλεσμα να προσφεύγουν τα παιδιά στην παπαγαλία για να κλείσουν αυτό το κενό. «Πρέπει να επαναπροσδιοριστεί η γλωσσική διδασκαλία από το νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο. Ο μαθητής δεν μπορεί να προσδιορίσει λέξεις που χρησιμοποιούμαι στο  καθημερινό λεξιλόγιο μας», καταλήγει η κα Βλυσίδου.

 

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση