Κοινωνία

20/4/16 17:59

τελ. ενημ.: 21/4/16 8:15

Γκαζώνει το γεφύρι, φρενάρει ο περιφερειακός

ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΑΠΟ ΘΟΛΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥΚΕΙΟΣ

Την μέχρι σήμερα εικόνα του οδικού δικτύου από το Θόλος μέχρι και το Παντουκειός αλλάζουν με γοργούς ρυθμούς τα συνεργεία της «ΤΕΧΝΕΤ» που εδώ και δύο εβδομάδες ξεκίνησαν τις εργασίες διάνοιξης του οδοστρώματος στην περιοχή και της σύνδεση του πολύπαθου γεφυριού με τον οδικό άξονα Χίου – Καρδαμύλων.

Οι εργασίες

Σύμφωνα με τον ανάδοχο του έργου Γ. Ζαννάρα η μελέτη του 2004 προβλέπει τη διάνοιξη του οδοστρώματος ώστε να αμβλυνθούν οι επικίνδυνες στροφές και η σύνδεση του δρόμου με το γεφύρι. Ερωτώμενος για ποιο λόγο επιχειρείται το χαμήλωμα του δρόμου αντί της αύξησης του ύψους του γεφυριού ώστε να έρθει στο ίδιο επίπεδο με τον υπάρχοντα δρόμο ο κ. Ζαννάρας σημείωσε τα εξής: «Από άποψη κόστους η επιλογή των μελετητών να χαμηλώσουν το οδόστρωμα είναι σαφώς οικονομικότερη από όλες τις απόψεις. Επιπλέον το γεφύρι είναι ήδη πολύ ψηλά. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είναι ακόμη χαμηλότερα».

Σε ότι αφορά στις υπόλοιπες εργασίες στην περιοχή, αναμένεται η επέμβαση του ΟΤΕ για απομάκρυνση των καλωδίων ενώ ο εργολάβος με δικά του έξοδα απομάκρυνε τις οπτικές ίνες που υπάρχουν στην περιοχή. Η μοναδική καθυστέρηση παρατηρείται στο ζήτημα της τοποθέτησης εκρηκτικών στο βουνό, κάτι που αναμένεται να επιλυθεί στο επόμενο διάστημα.

«Είμαστε ικανοποιημένοι γιατί προχωράμε με γρηγορότερο ρυθμό από αυτόν του χρονοδιαγράμματος. Έχουμε σκάψει το βουνό έχουμε κάνει τις γεωτρήσεις για τα εκρηκτικά και πλέον περιμένουμε την παραλαβή τους για να συνεχίσουμε», ανέφερε ο κ. Ζαννάρας.

Καθυστέρηση στον περιφερειακό

Κι ενώ στο Παντουκειός τα πράγματα είναι αισιόδοξα, στο πρώτο τμήμα του περιφερειακού οι καθυστερήσεις είναι σημαντικές. Το πρώτο πρόβλημα που προέκυψε είναι η εμπλοκή της αρχαιολογίας καθώς ανακαλύφθηκαν στην περιοχή αρχαία τοιχία.

Επιπλέον η κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων από κατοίκους του Παρθένη καθυστέρησε το έργο αφού τα συνεργεία έλαβαν εντολή επανεκκίνησης των εργασιών μόλις στις 30 Μαρτίου.

Τα συγκεκριμένα προβλήματα πάντως δεν είναι τα μοναδικά αφού ο ανάδοχος αναμένει τις συμπληρωματικές μελέτες που απαιτούνται για τη συνέχιση των έργων.

Όλα αυτά όταν το 4ο και τελευταίο τμήμα του Περιφερειακού περιμένει την ένταξή του σε κάποιο από τα χρηματοδοτικά προγράμματα του ΕΣΠΑ. 

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση