Οικονομία

13/2/19 22:59

τελ. ενημ.: 13/2/19 22:59

Τα παραδοσιακά προϊόντα της Χίου στο επίκεντρο του σχολείου Τουρισμού

Το Επιμελητήριο Χίου , για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά συμμετέχει στη διοργάνωση του Σχολείου Τουρισμού που θα πραγματοποιηθεί στο Νομό μας στις 27 & 28 Μαρτίου.
Έπειτα από την περσινή μεγάλη επιτυχία με περισσότερους από 310 συμμετέχοντες , 18 εθελοντές , πληθώρα θεματολογιών από 9 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου, αλλά και με δύο εξειδικευμένα εργαστήρια :
1. “Γευστική αρμονία εξαιρετικού παρθένου Ελαιολάδου και φαγητού! Γκρεμίζοντας τους μύθους!”
2. “Παραδοσιακά Προϊόντα της Χίου στη Σύγχρονη Ελληνική Αναμιγνυολογία”
που έδωσε επιπλέον τη δυνατότητα σε 25 συμμετέχοντες ανά εργαστήριο να ενισχύσουν τις γνώσεις τους, ενώ παράλληλα βοήθησε και την τοπική κοινότητα να «ανακαλύψει» και να εντρυφήσει στην κουλτούρα των εγχώριων προϊόντων, το Σχολείο Τουρισμού ανοίγει ξανά τις πύλες του στις 27 & 28 Μαρτίου και σας περιμένει.
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour είναι μία εκπαιδευτική εκδήλωση, διάρκειας μίας ή δύο ημερών, με αποκλειστικά τουριστική θεματολογία που στόχο έχει να υλοποιηθεί σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός μας είναι μέσα από τη διοργάνωση των Σχολείων να εκπροσωπηθούν μία πληθώρα αξιών που έχουν ανάγκη να αναδείξουν οι σύγχρονες τοπικές κοινωνίες και μέσα από το πρίσμα της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, να αναδειχθούν η προσφορά, ο εθελοντισμός, οι συνέργειες, η ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας, και άλλες, ακολουθώντας το παράδειγμα και τη φιλοσοφία του ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. 
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ευελπιστεί στο να εμπνεύσει όσο το δυνατόν περισσότερους φορείς και άτομα, να προσελκύσει δυναμικούς ομιλητές του κλάδου που έχουν να προσφέρουν νέες ιδέες και επικαιροποιημένες γνώσεις και να δώσει κίνητρο και γνώση σε όσους ασχολούνται άμεσά ή έμμεσα με τον τουριστικό κλάδο της χώρας συνεισφέροντας στην ανάπτυξη και την ανάδειξη του.

Τέλος, το Σχολείο Τουρισμού OnTour βασίζει τη λειτουργία του στον εθελοντικό και μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα όλων των μερών του (οργανωτική ομάδα, ομιλητές, λοιπό ανθρώπινο δυναμικό, συνεργαζόμενες επιχειρήσεις). Βάσει αυτής της φιλοσοφίας η συμμετοχή του κοινού είναι ανοικτή και χωρίς κανένα κόστος.

Δείτε επίσης