Στο μοναδικό δρόμο που ακόμη προσφέρει εργαλεία για ανάπτυξη και προβολή, την χρήση δηλαδή των ευρωπαϊκών προγραμμάτων και των αντίστοιχων επιδοτήσεων, βαδίζει το Επιμελητήριο Χίου, που κατάφερε να περάσει την μοναδική πρόταση που τελικά εγκρίθηκε στο Interreg Ελλάδα – Κύπρος, συμμετέχοντας στην πρόταση «Go Brand».
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 1.278.640,00 € και αποτελεί τη μόνη επιμελητηριακή πρόταση που εγκρίθηκε.
Ο κύριος στόχος είναι η ενίσχυση και υποστήριξη των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που σχετίζονται με τον κλάδο του τουρισμού, των τοπικών παραδοσιακών προϊόντων και της εστίασης, ώστε μέσω συνεργιών και δράσεων δικτύωσης, προβολής, προώθησης και χρήσης ΤΠΕ:
1. να αυξήσουν ποσοτικά και ποιοτικά τις αγορές δραστηριοποίησης τους (αγορές στόχοι) αλλά και τους τελικούς καταναλωτές στους οποίους απευθύνονται στις εν λόγω αγορές μέσω εξειδικευμένων / στοχευμένων δράσεων προβολής, προώθησης και ενίσχυσης του brand name των επιλέξιμων προϊόντων ή/και υπηρεσιών κάθε συμμετέχουσας περιοχής
2. να επιτύχουν οικονομίες κλίμακας και εξοικονόμησης ανθρώπινων και υλικών πόρων μέσω της δικτύωσης σε ομάδες
3. να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα τους ενσωματώνοντας και υιοθετώντας καινοτομικές (τεχνολογικές και μη) πρακτικές μέσω δράσεων συμβουλευτικής και εξατομικευμένου coaching.
Ήδη για το πρόγραμμα στην τελευταία συνεδρίαση του Επιμελητηρίου ενδιαφέρθηκαν ο κλάδος των ποτοποιών και ο αντίστοιχος των τροφίμων, ενώ ο επιμελητηριακός σύμβουλος Γ. Περρής θα βρίσκεται στη διάθεση των ενδιαφερομένων να παρέχει διευκρινήσεις αναφορικά με τις δυνατότητες ένταξής τους.
Εταίροι του έργου ήταν το Κυπριακό Επιμελητήριο, το Επιμελητήριο Λασιθίου, η Εταιρία Ανάπτυξης και Προόδου Δωδεκανήσων κα.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.