Οικονομία

29/7/19 20:26

τελ. ενημ.: 29/7/19 22:27

«Κοροϊδευόμαστε; Κοροϊδευόμαστε!» η νέα καμπάνια του Επιμελητηρίου Χίου

Με στόχο την τόνωση της τοπικής αγοράς

Μία πρωτότυπη καμπάνια ενημέρωσης που στόχο θα έχει την τόνωση της τοπικής αγοράς αποφάσισε να υιοθετήσει το Επιμελητήριο Χίου, έπειτα από πρόταση του επιχειρηματία Αντώνη Ζαννίκου.

Η καμπάνια θα απευθύνει αρχικά το ερώτημα αν τελικά κοροιδευόμαστε και θα ακολουθεί η κατάρριψη των θεωριών ότι τελικά τα ψώνια από αγορές όπως την Τουρκία είναι φθηνότερες και πιο ποιοτικές από τη Χίο, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι… κοροϊδευόμαστε.

«Η τοπική αγορά δεν θα αλλάξει αν εμείς οι ίδιοι δεν τη στηρίξουμε. Οι τιμές είναι εξαιρετικά καλές και υπάρχει μεγάλη ποικιλία. Οφείλουμε να στηρίξουμε τη χιώτικη αγορά για να επιβιώσουν οι τοπικές επιχειρήσεις. Διαφορετικά θα πεθάνει σταδιακά», ανέφερε στον «π» ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χίου Παντελής Λεγάτος.

Η συγκεκριμένη καμπάνια, θα τρέξει από κοινού με την Ο.Ε.Β.Ε. και τον Εμπορικό Σύλλογο Χίου.

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση