Οικονομία

1/4/18 22:31

τελ. ενημ.: 1/4/18 22:36

Δυστυχώς η Astra δεν μπορεί να υποκαταστήσει την ... επέκταση

Κάθε διαθέσιμο εναλλακτικό χαρτί πέφτει στο τραπέζι της προσπάθειας να μην φλερτάρει με το μηδέν και η εφετινή τουριστική σεζόν από εισερχόμενο από την Ευρώπη τουρισμό. Η αρχική ευφορία από την ανακοίνωση της σύναψης συμβολαίου συνεργασίας από τον πολωνικό tour operator ΙΤΗΑΚΑ … προσγειώθηκε απότομα, όταν ο αερομεταφορέας Travel Services διαπίστωσε ότι καραδοκούν περιορισμοί στην προσγείωση – απογείωση του αεροσκάφους, λόγω δεδομένων του αερολιμένα Χίου, που αρχικά τον υποχρέωναν να συμπιέσει τη δυνατότητα επιβίβασης από τους 189 επιβάτες στους 149 και στο τέλος να ανακοινώσει ότι το μέγιστο που μπορεί να μεταφέρει είναι οι 90 επιβάτες! Πρακτικά, δηλαδή, η δυνατότητα σύνδεσης με Πολωνία τινάζονταν στον αέρα, αυξάνονταν υπέρμετρα το κόστος της.

Η σφήνα της Astra

Ως από μηχανής Θεός εμφανίστηκε η πληροφορία ότι η Astra Airlines προμηθεύεται και νέο αεροσκάφος τύπου 737 500 με μεταφορική ικανότητα 138 ατόμων. Ό,τι πρέπει για τα δεδομένα του αερολιμένα Χίου, με πολύ … καλή θέληση.

Η ελληνική αεροπορική εταιρεία προκλήθηκε από τον Θοδ. Μιχαλάκη να καταθέσει προσφορά στον πολωνικό tour operator και ήδη βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις προκειμένου να επικυρωθεί η συμφωνία. «Θεωρούμε ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε στην απαίτηση της γραμμής με τα νέα αεροσκάφη μας», επιβεβαιώνει στον «π» ο εκ των ιδιοκτητών της Astra, Γιάννης Ζλατάνης.

Με ενδιάμεσο σταθμό;

Ο διάδρομος … προσγείωσης μιας πιθανής συμφωνίας δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Συνεχίζει να είναι προβληματική η απογείωση με γεμάτο αεροσκάφος 138 επιβατών. «Εξετάζουμε ως λύση μια ενδιάμεση προσγείωση στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης ή της Θεσσαλονίκης για ανεφοδιασμό. Συνυπολογίζουμε τις οικονομικές επιβαρύνσεις, γιατί ουσιαστική χρονική επιβάρυνση και ταλαιπωρία για τους επιβάτες δεν θα υφίσταται, πέρα από μια ημίωρη καθυστέρηση», εξηγεί ο κ. Ζλατάνης.

Υπολογίζεται δε ότι στην περίπτωση που η ενδιάμεση προσγείωση για ανεφοδιασμό δεν λειτουργήσει απαγορευτικά ως προς τη διαμόρφωση της τιμής, η λύση είναι δυνατόν να αντιγραφεί και για άλλες αγορές, πέραν της Πολωνίας, με το Michalakis Travel να χτυπά πρώτα την πόρτα της Ολλανδίας, μήπως και πετύχουμε τη σταδιακή επαναπροσέγγιση μιας παραδοσιακής τουριστικής αγοράς.

«Από την πλευρά μας υπάρχει διαθεσιμότητα και προθυμία για τη συνεργασία για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος στη Χίο. Δεν παραγράφουμε άλλωστε ότι η Χίος μας στήριξε στα πρώτα μας βήματα ως εταιρεία και υπολογίζουμε στη διατήρηση αυτής της σχέσης», προσθέτει ο κ. Ζλατάνης.

Μήπως δεν χρειαζόμαστε αεροδρόμιο;

Σε περίπτωση που οι διαπραγματεύσεις ευοδωθούν γεννάται αυτόματα το ερώτημα: μήπως τελικά μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας και με το υφιστάμενο αεροδρόμιο; Πόσο αναγκαία είναι η επέκταση;

«Η παρέμβαση της Astra έρχεται ως σωσίβιο για να αποφύγει εκ νέου η Χίος το μηδενισμό των ευρωπαϊκών αεροπορικών συνδέσεων. Δεν μπορεί να αποτελέσει λύση διαρκείας για το νησί. Η τεχνολογία και οι νέοι τύποι αεροσκαφών παρέχουν δυνατότητες ευελιξίας, όμως ένα μεγαλύτερο αεροδρόμιο είναι σαφώς αναγκαίο για τη μελλοντική εξυπηρέτηση του νησιού. Δεν θα πρέπει να παραιτηθεί από τη διεκδίκηση η Χίος», έρχονται με ένα στόμα – μια φωνή να σημειώσουν οι Θοδ. Μιχαλάκης και Γ. Ζλατάνης.

 

 

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση