Νέο Συμβούλιο στο «Δεσμό του Φραγκομαχαλά»

Νέο συμβούλιο προέκυψε από τις αρχαιρεσίες στο «Δεσμό του Φραγκομαχαλά».

Μετά από αρκετά χρόνια ο δραστήριος Ιακ. Μπριλής αφήνει τη θέση του προέδρου και αντικαθίσταται από τον Γιάννη Ψυχιά.

 Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εκλογών και τη συγκρότηση σε Σώμα προέκυψε το παρακάτω Συμβούλιο:

 Ψυχιάς Ιωάννης, Πρόεδρος

 Κωνσταντάς Σταύρος , Αντιπρόεδρος

 Μπριλής Ιάκωβος, Γραμματέας

 Γλύκα Ειρήνη, Ταμίας

 Σιδεράτου Λεμονιά, υπεύθυνη χορευτικού τμήματος

 Μονιού Νίκη,  υπεύθυνη οργάνωσης εκδρομών

 Σεζένια Ευτυχία, υπεύθυνη τμήματος Κεντήματος-πλεκτικής-ραπτικής

 Κουκουνάρης  Σωτήριος,  και

Καραγιώργης Δημήτριος ,υπεύθυνοι οργάνωσης εκδηλώσεων και λοιπών δράσεων.

   

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ