15.12.2014 16:50

Ανοίγει η σύνδεση με τη Βόρεια Ελλάδα

- ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ 16 ΑΠΟ 13 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΑ ΘΕΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΚΑΒΑΛΑ

Παρουσία της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Χρ. Καλογήρου πραγματοποιήθηκε η τελευταία συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) καθώς η ίδια μετέχει εκ μέρους της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων με δικαίωμα μάλιστα ψήφου.

Στη συνεδρίαση τέθηκαν για άλλη μια φορά με έντονο τρόπο τα ζητήματα που αφορούν στις γραμμές του Βορείου και επιτεύχθηκε σε πρώτη φάση, κάποια από αυτά τα συμπεριληφθούν και στις προκηρύξεις που θα ξεκινήσουν το επόμενο διάστημα. 

 

Διευρύνεται ο χρόνος των δρομολογίων

Στην προκήρυξη των δρομολογίων σύνδεσης του Βορείου Αιγαίου με τη Βόρεια Ελλάδα, το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αναμένεται σύντομα να ανοίξει τον διαγωνισμό που περιλαμβάνει τέσσερις γραμμές. Οι γραμμές αυτές είναι:

  1. Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Άγιος Κήρυκος- Βαθύ Σάμου
  2. Καβάλα – Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Βαθύ Σάμου
  3. Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Καρλόβασι
  4. Χίος- Ψαρά (Προέκταση από Πειραιά

 

Ως προς τους παραπάνω διαγωνισμούς το Σ.Α.Σ. πρότεινε και σύμφωνα με ππληροφορίες θα ενσωματώσει στο διαγωνισμό τα παρακάτω τα οποία τέθηκαν στη συνεδρίαση από την κ. Καλογήρου.

  1. Να επεκταθούν τα θερινά δρομολόγια προς τη Βόρεια Ελλάδα από 13 εβδομάδες που είναι σήμερα σε 16. (Το αίτημα στηρίχθηκε και από τον Γ.Γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής).
  2. Να προστεθεί στο διαγωνισμό μια προσέγγιση με Θεσσαλονίκη, καθώς αποτελεί πάγιο αίτημα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

«Έχουμε πληθώρα αιτημάτων από πόλεις της Βορείου Ελλάδας που επιθυμούν να υπάρξει μια προσέγγιση των νησιών με την συμπρωτεύουσα και είναι αναγκαίο να συμπεριληφθεί. Εμείς ως Περιφέρεια το στηρίξαμε και το ζητήσαμε, όπως και ο εκπρόσωπος της Κ.Ε.Δ.Ε. και ο Γ.Γ.Ν.Π., ελπίζουμε ότι το αίτημα θα γίνει δεκτό», δήλωσε η κ. Καλογήρου στον «π».

 

Τα Ψαρά και το «μπάσιμο» της Αιγνούσας

Πέραν των παραπάνω η Περιφερειάρχης ζήτησε να συμπεριληφθεί μια φορά την εβδομάδα στο δρομολόγιο Χίος- Πειραιάς – Μυτιλήνη (με επιδότηση) μια προσέγγιση στα Ψαρά. Το αίτημα βρήκε αποδοχή, ωστόσο θα εξεταστεί η δυνατότητα να βρεθούν και οι πιστώσεις που θα καλύψουν το δρομολόγιο. Παράλληλα όμως για πρώτη φορά ίσως στην ιστορία, το Σ.Α.Σ. βρέθηκε σε θέση να συζητά και την περίπτωση, όπως τέθηκε από την κ. Καλογήρου, σύνδεσης του με το δρομολόγιο του Πειραιά. «Στην Αιγνούσα εγκαινιάσαμε πριν λίγες μέρες το νέο μώλο πρόσδεσης πλοίων που πληρεί τις προϋποθέσεις να προσεγγίζει πλοίο της γραμμής. Είναι λοιπόν λογικό και το εξηγήσαμε στο Σ.Α.Σ. το πλοίο της κεντρικής γραμμής Πειραιάς- Χίος – Μυτιλήνη να μπορεί να σταματά και στις Οινούσσες μια φορά την εβδομάδα, όπως και συμβαίνει και με τα Ψαρά. Περιμένουμε την τελική απόφαση του υπουργείου», ανέφερε η κ. Καλογήρου στον «π».

Τέλος, το Σ.Α.Σ. ενέκρινε την τροποποίηση δρομολογίων που ζήτησε η H.S.W. για το «ΑΡΙΑΔΝΗ» στο διάστημα 12/1/2015 – 30/03/2015 για τη γραμμή Πειραιά – Χίο – Μυτιλήνη και επέκτεινε την παραμονή στη γραμμή του ro/ro «ΤΑΛΩΣ». 

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ