Ζωή

10/1/18 19:03

τελ. ενημ.: 11/1/18 10:32

Απάντηση Sky express σε Μάρκο Σκούφαλο

Άμεση  απάντηση στα όσα καταγγέλλει ο κ. Μάρκος Σκούφαλος αναφορικά με την ανύπαρκτη όπως ίδιος επισημαίνει ενημέρωση των υπευθύνων της sky express για τα όσα συνέβησαν στην πτήση Χίο-Θεσσαλονίκη δίνει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας. Στην επιστολή-απάντηση αφού επισημαίνουν ότι το αεροπλάνο απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Χίου επειδή οι μετεωρολογικές προβλέψεις έκαναν λόγο για βελτίωση των καιρικών συνθηκών, στη συνέχεια αφού ήταν αδύνατη η προσγείωση στιο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης ,  το αεροσκάφος μαζί με άλλα αεροσκάφη άλλων εταιρειών προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Καβάλας.

Αναλυτικά η επιστολή της sky express έχει ως εξής:

  «Αξιότιμε κ. Σκούφαλε,

Αναφορικά με το email σας που λάβαμε σχετικά με την πτήση GQ081 από την Χίο με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα ακόλουθα.

Με γνώμονα την εξυπηρέτηση των επιβατών μας, η πτήση GQ081 ξεκίνησε από τη Χίο όταν οι μετεωρολογικές προβλέψεις κάνανε λόγο για βελτίωση των καιρικών συνθηκών, γεγονός που θα επέτρεπε την προσγείωση του αεροσκάφους στη Θεσσαλονίκη. Το αεροσκάφος φτάνοντας πάνω από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», με απόλυτη ασφάλεια και σε συνεργασία με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας του αεροδρομίου ανέμενε την επιβεβαίωση των προβλέψεων, μία πολύ συνήθης πρακτική στο χώρο των αεροπορικών μεταφορών. Όταν οι προβλέψεις αυτές δεν επιβεβαιώθηκαν, πάλι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών μας, η πτήση κατευθύνθηκε προς το αεροδρόμιο της Καβάλας, όπως το ίδιο ακριβώς έπραξαν και άλλες πτήσεις, άλλων εταιρειών, που είχαν ως προορισμό τη Θεσσαλονίκη, το οποίο ήταν ανοιχτό εκείνη την στιγμή και όχι κλειστό όπως αναφέρετε στο email σας. Ταυτόχρονα, φροντίσαμε για την μεταφορά των επιβατών από την Καβάλα προς τη Θεσσαλονίκη.

Αξίζει να σας αναφέρουμε ότι λίγη ώρα μετά ξεκίνησε δεύτερο αεροσκάφος από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να εξυπηρετηθούν το δυνατό πιο άμεσα οι επιβάτες των επόμενων πτήσεων, όπως και έγινε», 

Με εκτίμηση,

Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών", καταλήγει η ανακοίνωση της sky express.

 

 

Σχόλια άρθρου: 0

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση