#Σκυλίτσειο Νοσοκομείο Χίου #Κορωνοϊός

Νοσοκομείο Χίου: Κατέληξε ο 81χρονος που νοσηλεύονταν στη ΜΕΘ Covid

Τη μάχη για τη ζωή έχασε 81χρονος συμπολίτης μας, που πριν μερικές ημέρες εισήχθη στη ΜΕΘ Covid του Νοσοκομείου Χίου.

Ο 81χρονος συμπολίτης αντιμετώπιζε ήδη σημαντικά υποκείμενα νοσήματα όμως η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε εξαιτίας σοβαρών επιπλοκών μετά τη διάγνωση ότι έχει προσβληθεί από Covid19.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ