Υγεία

5/6/17 19:25

τελ. ενημ.: 5/6/17 19:25

Για μια ισορροπημένη διατροφή και ένα υγιές σωματικό βάρος

Το τελευταίο διάστημα δέχομαι συχνά ερωτήσεις του τύπου ''να πάρω αυτό ρόφημα,'' θα χάσω πιο γρήγορα;''. Με αφορμή λοιπόν την ανησυχία του κόσμου για γρήγορη απώλεια λόγω του καλοκαιριού και με όλη την παραπληροφόρηση που υπάρχει, καθώς ο κόσμος βομβαρδίζεται καθημερινά με διαφημιστικά σποτ και αδυνατιστικά σκευάσματα που υπόσχονται άμεση απώλεια βάρους χωρίς καμία προσπάθεια, είναι καλό να θυμάστε ότι για την απώλεια βάρους, δεν υπάρχουν μυστικά ή μαγικά φίλτρα! Οτιδήποτε υπόσχεται θεαματική απώλεια κιλών σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα δεν είναι απαραίτητα ελεγμένο ή ασφαλές, ούτε και αποτελεσματικό από μόνο του. Η καλύτερη προσέγγιση είναι η αλλαγή τρόπου ζωής μέσα από ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο σε συνδυασμό με τακτική σωματική άσκηση. Κάποιες βασικές κινήσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν είναι οι ακόλουθες:

  • Εντάξτε το πρωινό στην καθημερινή σας διατροφή. Είναι το βασικότερο γεύμα για να ξεκινήσει δυναμικά η ημέρα αλλά και ο μεταβολισμός σας!
  • Τοποθετήστε τα γεύματα σας ανά 3-4 ώρες μέσα στην ημέρα. Με αυτόν τον τρόπο τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα βρίσκονται σε ισορροπία ώστε να αποφύγετε υπογλυκαιμίες και τσιμπολογήματα.
  • Στοχεύστε σε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως, που έχουν πολλές βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία – ιδανικές ευκαιρίες αποτελούν το δεκατιανό και απογευματινό σνακ.
  • Καταναλώστε κόκκινο κρέας 1 φορά την εβδομάδα και επιλέξτε εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας, όπως ψάρια και κοτόπουλο αλλά και όσπρια.

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση