Υγεία

5/6/17 19:25

τελ. ενημ.: 5/6/17 19:25

Για μια ισορροπημένη διατροφή και ένα υγιές σωματικό βάρος

Το τελευταίο διάστημα δέχομαι συχνά ερωτήσεις του τύπου ''να πάρω αυτό ρόφημα,'' θα χάσω πιο γρήγορα;''. Με αφορμή λοιπόν την ανησυχία του κόσμου για γρήγορη απώλεια λόγω του καλοκαιριού και με όλη την παραπληροφόρηση που υπάρχει, καθώς ο κόσμος βομβαρδίζεται καθημερινά με διαφημιστικά σποτ και αδυνατιστικά σκευάσματα που υπόσχονται άμεση απώλεια βάρους χωρίς καμία προσπάθεια, είναι καλό να θυμάστε ότι για την απώλεια βάρους, δεν υπάρχουν μυστικά ή μαγικά φίλτρα! Οτιδήποτε υπόσχεται θεαματική απώλεια κιλών σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα δεν είναι απαραίτητα ελεγμένο ή ασφαλές, ούτε και αποτελεσματικό από μόνο του. Η καλύτερη προσέγγιση είναι η αλλαγή τρόπου ζωής μέσα από ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο σε συνδυασμό με τακτική σωματική άσκηση. Κάποιες βασικές κινήσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν είναι οι ακόλουθες:

  • Εντάξτε το πρωινό στην καθημερινή σας διατροφή. Είναι το βασικότερο γεύμα για να ξεκινήσει δυναμικά η ημέρα αλλά και ο μεταβολισμός σας!
  • Τοποθετήστε τα γεύματα σας ανά 3-4 ώρες μέσα στην ημέρα. Με αυτόν τον τρόπο τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα βρίσκονται σε ισορροπία ώστε να αποφύγετε υπογλυκαιμίες και τσιμπολογήματα.
  • Στοχεύστε σε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως, που έχουν πολλές βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία – ιδανικές ευκαιρίες αποτελούν το δεκατιανό και απογευματινό σνακ.
  • Καταναλώστε κόκκινο κρέας 1 φορά την εβδομάδα και επιλέξτε εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας, όπως ψάρια και κοτόπουλο αλλά και όσπρια.

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση