23.8.2022 16:11

Αδύνατη η επικοινωνία πολιτών της Χίου με τον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης

Παρέμβαση του Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης Βορείου Αιγαίου

Σε διαμαρτυρία προς τον Διοικητή του ΕΦΚΑ προχώρησε ο Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτης και της Επιχείρησης Βορείου Αιγαίου, έπειτα από αρκετές καταγγελίες για αδυναμία επικοινωνίας πολιτών της Χίου με τον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης για ζητήματα απονομής συντάξεων.

Στην παρέμβασή του ο Γιώργος Παπαδόπουλος αναφέρει:

Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουμε γίνει δέκτες παραπόνων αρκετών συμπολιτών μας, οι οποίοι επί αρκετούς μήνες (πολλές φορές και χρόνια) έχουν υποβάλλει τα δικαιολογητικά τους για συνταξιοδότηση και αγνοούν την πορεία της αίτησής τους, από τον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης στον οποίο τους παραπέμπουν.

Βεβαίως, ουδέποτε κατανοήσαμε τον λόγο για τον οποίο οι ασφαλισμένοι της Χίου θα πρέπει να επικοινωνούν με τις Υπηρεσίες γειτονικού Νομού για να εξυπηρετηθούν.

Το γεγονός αυτό επιτείνει η ανάρμοστη αντιμετώπισή τους εκ της αρμόδιας Υπηρεσίας, να μην απαντά ποτέ στα τηλέφωνα επικοινωνίας που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα (από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες ενημέρωσης του κοινού ή το διαδίκτυο γενικότερα), αφού καθημερινά και καθ΄ όλο το ωράριο λειτουργίας των Δημοσίων Υπηρεσιών φαίνονται οι τηλεφωνικές γραμμές να είναι κατειλημμένες … !!!

Τούτο διαπίστωσα και προσωπικά, όταν επί 20 ημέρες κατέστη αδύνατον να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με το αρμόδιο γραφείο απονομής συντάξεων στον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης.

Το φαινόμενο αυτό είναι απαράδεκτοκαι αντιβαίνει ρητά στις διατάξεις του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα περί εξυπηρέτησης (ή μη) των πολιτών, αναφορικά με την παροχή ενημέρωσης για τις υποθέσεις που τους αφορούν άμεσα.

Σημειώνεται ότι, οι περισσότεροι των ενδιαφερομένων πολιτών είναι άτομα που διάγουν την 7ηή και 8ηδεκαετία της ζωής τους, δεν έχουν εξοικείωση με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα και προτιμούν την άμεση τηλεφωνική επικοινωνία.

Κατανοώ ότι, ενδεχομένως, η υποστελέχωση ή η έλλειψη ικανού αριθμού των απαραίτητων υπαλλήλων στην Υπηρεσία -για την ομαλή διεξαγωγή των διαδικασιών και εργασιών- δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία της, όμως η μη απόκριση στις κλήσεις των πολιτών (μάλιστα από άλλο -γειτονικό- νησί) είναι αδιανόητο να συμβαίνει εν έτει 2022.

Παρακαλούμε θερμά να επιληφθείτε του όλου ζητήματος και να μεριμνήσετε να υπάρχει υπάλληλος (στον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης- τμήμα απονομής συντάξεων) ο οποίος να απαντά καθημερινά στις τηλεφωνικές κλήσεις του κοινού, αλλά και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Η παρούσα αποστέλλεται στον κ. Διοικητή του e-ΕΦΚΑ για τις δικές του ενέργειες.

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ