#Ουκρανία

Ουκρανία: Τέσσερις νεκροί από επίθεση σε νοσοκομείο

Η στρατιωτική διοίκηση της Ουκρανίας ανακοίνωσε - σύμφωνα με τον Guardian - ότι τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν και 10 τραυματίστηκαν όταν ρωσική οβίδα έπληξε ένα νοσοκομείο στο Vuhledar, στην περιοχή του Ντόνετσκ στην ανατολική Ουκρανία. Στους τραυματίες περιλαμβάνονται έξι γιατροί.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ