Πολιτική

12/7/19 13:24

τελ. ενημ.: 12/7/19 13:25

Η επίσκεψη Μηταράκη ανέδειξε τις τραγικές ελλείψεις στον ΕΦΚΑ

Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, πραγματοποίησε ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης Μηταράκης.

Κατά την επίσκεψή του συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών αλλά και με πολίτες δηλώνοντας:

«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δε μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτηρίου είναι απαράδεκτες. 
Προτεραιότητα της Κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. 
Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες.»

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση