Άποψη

14/2/20 10:44

τελ. ενημ.: 14/2/20 11:00

Σχολιάζοντας την τοπική και την ευρύτερη επικαιρότητα (Νο 9)

*Με ιδιαίτερη χαρά διαπιστώσαμε ότι, ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής οδικών νησίδων στον κεντρικό δρόμο της περιοχής Αγίας Παρασκευής Καστέλου. Πρόκειται για ένα έργο που, εδώ και πολλά χρόνια, ζητούσαν οι κάτοικοι της περιοχής, έπειτα από πληθώρα θανατηφόρων τροχαίων που έχουν σημειωθεί στο συγκεκριμένο σημείο. Δυστυχώς, αφενός ο νεανικός παρορμητισμός και αφετέρου η ευρεία κατανάλωση αλκοόλ, έχουν σαν συνέπεια πολλοί οδηγοί να χάνουν τον έλεγχο, κατά την οδήγηση, με τις δυσάρεστες αυτές συνέπειες. Η κατασκευή των νησίδων, με κατάλληλες ανισόπεδες διαβάσεις, ώστε να μπορεί να μετακινηθεί εύκολα αναπηρικό αμαξίδιο, μελετήθηκε, εντάχθηκε σε πρόγραμμα, δημοπρατήθηκε και υπογράφηκε από την προηγούμενη δημοτική Αρχή, μάλιστα τη σχετική μελέτη είχαμε εγκρίνει τόσο στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής όσο και στο Δημοτικό Συμβούλιο από το έτος 2018.

*Με μεγάλη, επίσης, χαρά διακρίνουμε καθημερινά την αξιοζήλευτη προσπάθεια, που καταβάλλει ο νεοσύστατος ιδιωτικός φορέας Τουρισμού της Χίου, σε συνεργασία και με τοπικούς και άλλους φορείς. Ο φορέας έχει επιτύχει πάρα πολλά και σε μικρό χρονικό διάστημα. Δεν θα ήταν υπερβολή να λέγαμε ότι, όσα δεν κατάφεραν επί πολλά έτη αρκετοί δημόσιοι φορείς, κατορθώνουν να επιτύχουν ιδιώτες, οι οποίοι όμως έχουν το ζήλο και την διακριτική ευχέρεια να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για την ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση του τουριστικού ρεύματος στο νησί μας, τομέα που στο παρελθόν δεν είχαμε και τόσο μεγάλη πρόοδο. Ευχόμαστε καλή συνέχεια και επιτυχή έκβαση των προσπαθειών.

*Ικανοποίηση προξένησε στον κόσμο της βόρειας Χίου, η εξαγγελία της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου ότι, οσονούπω, προχωρά η κατασκευή ασφαλτόδρομου στον οδικό άξονα Καμπιών- Λεπτοπόδων (μέσω Αγρελωπού Καμπιών). Η αλήθεια είναι ότι, το κομμάτι αυτό, είναι το μοναδικό περιφερειακό που δεν είναι ασφαλτοστρωμένο και που τελικά ενώνει το νησί της Χίου στο σύνολό του, κυκλικά.Τα τελευταία χρόνια έχει τύχει να διέλθω από το σημείο αυτό -δυο φορές- οδικώς και ομολογουμένως, ενώ αποτελεί μια όμορφη, οπτικά, διαδρομή μέσα στη φύση, δεν υπάρχει η υποδομή για την ασφαλή και άνετη διέλευση, λόγω του ότι ο δρόμος είναι χωμάτινος και σε πολλά του σημεία ιδιαίτερα δύσβατος και επικίνδυνος (κυρίως από την παραλία των Καμπιών και μέχρι τον οικισμό του Αγρελωπού).

*Πολλές αντιδράσεις προκλήθηκαν από το ΄΄άνοστο, άνευρο και ξερό΄΄ σήμα που επέλεξε η αρμόδια επιτροπή, για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Ελληνική επανάσταση του 1821. Το βασικότερο όλων είναι ότι, κάποιοι νεόπλουτοι νεοέλληνες, επιλήσμονες της ιστορίας των προγόνων τους, επιχειρούν ενίοτε να αποδομίσουν τα γεγονότα της και να εξοβελίσουν όσους πραγματικά συνέβαλαν ώστε η επανάσταση αυτή να γίνει, να ευοδωθεί και να επιτύχει. Το βασικότερο, λοιπόν, όλων είναι ότι, οι Έλληνες αγωνίστηκαν <<πρώτα για του Χριστού την πίστη την αγία και έπειτα για της πατρίδος την ελευθερία>>. Έτσι, η πίστη, η Ορθοδοξία, η Αγία μας Εκκλησία, είναι αδύνατον να απουσιάζει από τους εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες του Γένους μας. Γι΄αυτό και προκάλεσε αλγεινή εντύπωση ο εξοβελισμός (ή καλύτερα η εξαφάνιση) του Τίμιου και Ζωοποιού Σταυρού από το έμβλημα-λογότυπο-σήμα της επετείου, ενώ αποτελεί το σημαντικότερο ορόσημο του εθνικού μας συμβόλου. Ευελπιστούμε να διορθωθεί το λάθος αυτό και να επανέλθει ο Σταυρός στο σήμα. Επίσης, να συμμετέχει μέλος της Ελλαδικής Εκκλησίας στην εν λόγω Επιτροπή διοργάνωσης των εκδηλώσεων με θέση και άποψη.

*Παρακολουθώντας, την προηγούμενη Παρασκευή, την εκπομπή της έγκριτης δημοσιογράφου Αγγελικής Νικολούλη, στον ALPHA,<<Φώς στο Τούνελ>>, αλλά και δημοσιεύματα του διαδικτυακού τύπου των τελευταίων εβδομάδων, με αφορμή την εξαφάνιση στην Αθήνα μικρής μαθήτριας, που έφθασε στην Ελλάδα ως μετανάστρια από χώρα της Αφρικής, έγινε γνωστό ότι, συγγενικό πρόσωπο της εξαφανισθείσης πλησίασε στη Μυτιλήνη μέλη κάποιας ΜΚΟ και πρότεινε να τους δοθεί για υιοθεσία. Ως φαίνεται, οι ΜΚΟ (γνωστές και άγνωστες) αλωνίζουν ανενόχλητες και λυμαίνονται τον τόπο, αλλά και όσους έχουν ανάγκη… Ποιος θα μας σώσει από τους ΄΄σωτήρες΄΄ των ΜΚΟ, που εργοδότες έχουν τους μετανάστες και άνευ της έλευσης εκείνων θα μείνουν άνεργοι;;;

*Θλίψη, απορία, αλλά και αγανάκτηση προξένησαν σε πλείστους όσους χριστιανούς οι δημόσιες δηλώσεις νεαρού, πρώην Αρχιμανδρίτη, ο οποίος αυτοαποσχηματίσθηκε πρόσφατα στην Αθήνα, διότι –ως λέει– αισθάνθηκε προδομένος και πιεσμένος να είναι λειτουργός του Υψίστου ενώ είναι ομοφυλόφιλος. Το γεγονός ότι, αντιλήφθηκε πως δεν μπορεί να έχει σαρκικές επαφές (άγαμος ων- καθότι μοναχός) και να τυγχάνει Κληρικός, αισθανόμενος ότι, πρέπει να απέχει του ιερού θυσιαστηρίου, τον τιμά, εάν και εφόσον αυτό είναι δείγμα μετάνοιας και συναίσθησης της αμαρτωλότητας (κάτι που πρέπει να διακρίνει όλους μας, τους πιστούς). Όμως, ουδόλως τον τιμούν, άλλα δυο γεγονότα: Πρώτον ότι, απέκρυψε τούτο προ της χειροτονίας του. Δεν γνώριζε ότι, ομοφυλόφιλος δεν μπορεί να γίνει Κληρικός, όπως δεν μπορεί πόρνος, μοιχός, φονιάς, κλπ.; Ποιος τον πληροφόρησε και τον κατηύθυνε περί του αντιθέτου προ της χειροτονίας του; Ποιος Πνευματικός συνυπέγραψε την <<συμμαρτυρία>> (συγκατάθεσή) του και ποιος έθεσε τας χείρας του επί της κεφαλής του;Και δεύτερον, ο αποσχηματισμός του αφορά τον ίδιο και τις σχέσεις του με τον Θεό. Γιατί διαρκώς σπεύδει να εκφράσει τούτο με πληθώρα δημοσιεύσεων, αναρτήσεων, συνεντεύξεων στα ΜΜΕ; Τι επιθυμεί να επιτύχει; Δική του επιλογή ήταν να εισέλθει στον ιερό Κλήρο, δική του και να αποχωρίσει. Γιατί πρέπει να κατηγορεί έναν χώρο και μια πρακτική, τα οποία γνώριζε πως έχουν (δηλαδή τι πρεσβεύει η Εκκλησία –δια της Αγίας Γραφής μάλιστα– περί των σαρκικών πράξεων γενικά αλλά και περί ομοφυλοφιλίας) και εν γνώσει του τα ασπάστηκε; Μήπως, τελικά, όλα είναι υποκριτικά και γίνονται απλά για το θεαθήναι; Όλοι έχουμε ανάγκη θείου ελέους και οικτιρμών και οφείλουμε να αποφεύγουμε την κατάκριση των αδελφών μας. Μήπως, όμως, όσοι θέλουν να παρουσιάσουν το άσπρο μαύρο και το ανώμαλο ως φυσιολογικό, επιχειρούν αλλότρια πράγματα;Ο Χριστός κανέναν δεν έφερε κοντά Του με το ζόρι !!! Όμως υπέδειξε και τον ορθό δρόμο που οδηγεί σ΄ Εκείνον, μέσα από τον λόγο της Αγίας Γραφής, που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.-

 

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση