Άποψη

24/10/14 13:34

τελ. ενημ.: 24/10/14 13:34

Πάταξον μεν, άκουσον δε

Η στήλη έχει συναγωνισθεί με άλλους συμπολίτες  για τα αυτονόητα όπως:
Την χρήση κυκλικών κόμβων που εξυπηρετούν και εξασφαλίζουν  οδηγούς, πεζούς, δικυκλιστές και ποδηλάτες, σωστές διαβάσεις  πεζών που προασπίζουν την  ακεραιότητα ντόπιων  και επισκεπτών και άλλες ειδικές διατάξεις στην  κυκλοφορία που αποτρέπουν τα δυστυχήματα, όπως οι τοπικές διευρύνσεις των δρόμων.
Πριν στεγνώσει το μελάνι του δημοσιεύματος  της Δευτέρας 6 Οκτωβρίου για τα πρώτα τρία  τμήματα του περιφερειακού δρόμου, το ίδιο  βράδυ έγινε το δυστύχημα στο δεύτερο και μη αδειοδοτημένο τμήμα του, με θύμα πρώην Δημοτική υπάλληλο, εξ’ αιτίας της δυνατότητας που  δίδεται στους κατερχόμενους από τον Άγιο Αρτέμιο προς τον Παρθένη να αναπτύσσουν - μη νόμιμα – ιλιγγιώδεις ταχύτητες.
Για τον ίδιο λόγο – ανάπτυξη ιλιγγιωδών ταχυτήτων - ιδιαίτερα το βράδυ και ανάλογης ηχορρύπανσης που αφυπνίζει γειτονιές ολόκληρες, συμβαίνουν τα ίδια και χειρότερα σε κεντρικούς δρόμους της πόλης, όπως οδός Καλουτά, Λεωφόρος  Ενώσεως, εσωτερικός αεροδρομίου, παραλιακός Βροντάδου, περιφερειακός Θυμιανών κλπ αλλά και στην προκυμαία που αφήνουν πίσω τους νεκρούς  και πολυτραυματίες.
Με λίγα λόγια η παραβατικότητα  «βοηθούμενη» από ανύπαρκτους σχεδιασμούς και το κυριότερο από έλλειψη και οργάνωση μόνιμου σχεδιασμού (συντονισμού) της αντιμετώπισής της από το Δήμο Χίου, ανθεί και ανθεύεται, με τους συνανθρώπους μας να πέφτουν στην άσφαλτο αβοήθητοι.
Η στήλη πέραν άλλων τοποθετήσεων έχει ζητήσει με (3) τρία σημειώματα από τον κ. Δήμαρχο και τη νέα δημοτική αρχή, να ορίσουν ένα (1) εντεταλμένο υπεύθυνο για την  αντιμετώπιση της παραβατικότητας (από τους πολλούς  που διαθέτουν και έχουν ενδιαφέρον να προσφέρουν) .
Για να μην ξεχνούμε η παραβατικότητα  αρχίζει το πρωί από τα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα και μηχανάκια, από τα πειραγμένα αυτοκίνητα, μηχανάκια και αγωνιστικές μηχανές που κινούνται χωρίς φώτα, εξατμίσεις και αριθμούς, ίσως και διπλώματα, συνεχίζεται με τις ταρζανιές (σούζες) γύρω από το Πανεπιστήμιο, το λιμάνι, τον κήπο κλπ κι ολοκληρώνεται με τις κόντρες  στους περιφερειακούς, στο αεροδρόμιο στον παράλληλο (οδός Ι. Χρήστου) στην Καλουτά, στον παραλιακό Βροντάδου και πιθανά και σ’ άλλες γειτονιές και δρόμους.
Ο κ. δήμαρχος και η νέα δημοτική αρχή ψηφίσθηκαν για να αντιμετωπίσουν ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ από τα πολλά που τους κληροδότησαν οι προηγούμενοι, διαφορετικά, τα κοτεράκια, τα κρουαζιερόπλοια, οι επισκέπτες και τα χρήματα που δαπανούν από οποιαδήποτε χώρα, σύντομα θα μας κουνήσουν μαντίλι.

Σ.Σ. Αφού ο πρώην διευθυντής  Τ.Υ του δήμου Χίου αγνόησε τις έγκαιρες ενημερώσεις της στήλης για την ανάγκη ανισόπεδης διέλευσης του περιφερειακού  πάνω από τη Βερίτη και χάθηκε για πάντα αυτή η ευκαιρία για τον τόπο, η νέα δημοτική αρχή ας μελετήσει τη δημιουργία κυκλικού κόμβου αντί φαναριών στην διασταύρωση των δυο δρόμων (περιφερειακού και Βερίτη) για να εξυπηρετούμαστε όλο το 24ωρο και να μην ξαναγίνει άλλο δυστύχημα όπως το προχθεσινό με θύμα συμπολίτισσα μας.
 

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση