Άποψη

30/11/16 10:40

τελ. ενημ.: 30/11/16 10:41

Ο Αφελληνισμός της Ελληνικής Εμπορικής Ναυτιλίας

Ότι δεν μπόρεσε να κάνει ο «Μεγάλος Πολιτικός μας Γιώργος Παπανδρέου» με το κλείσιμο του τότε Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας το 2009, τώρα θα το κάνει ο Αριστερός μας Επαναστάτης Πρωθυπουργός κ.Τσίπρας (το τίτλο τον παίρνει μόνος του μια και θα παρευρεθεί στην Κούβα για την Εξόδιο τελετή του Fidel”) μαζί με όλους τους Αριστερούς Επαναστάτες αρχηγούς  φτωχοποιημένων κρατών.

 

Σχετικά λοιπόν με την Κατάργηση ή περικοπή του ειδικού τρόπου φορολόγησης των ναυτικών που φέρνει τώρα η κυβέρνηση , στις αμοιβές που αποκτούν οι αξιωματικοί και το κατώτερο πλήρωμα του εμπορικού ναυτικού από την παροχή υπηρεσιών σε εμπορικά πλοία που υπολογίζεται με αναλογικό συντελεστή 15% για τους αξιωματικούς και 10% για το κατώτερο πλήρωμα στις αμοιβές που αποκτώνται. Το κόστος για το ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται στο ποσόν των 91,2 εκατ. ευρώ και αφορά 27.318 ναυτικούς.

Αυτή η αλλαγή στην Φορολόγηση των Ναυτικών που ήλθε και «Έκατσε» να γίνει επί Υπουργίας του άλλοτε πρώτου τη τάξη Υπουργού κ.κ.Κουρουμπλή, θα εξαφανίσει κάθε ενδιαφέρον Νέων να ακολουθήσουν το επάγγελμα του Ναυτικού. Άρα μείον ανάπτυξη μείον υψηλές ασφαλιστικές εισφορές στο Ταμείο, μείον έσοδα μείον φορολόγηση και τα επακόλουθα.

Επειδή λοιπόν βλέπω να δικαιώνομαι για ότι του είχα γράψει κατά την παραλαβή του ΥΕΝ,   τα επαναλαμβάνω.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

                                                                                                                                                                   Χίος  05/11/2016

               Ο Πολιτικός Για όλα τα Κόμματα Και όλα Τα Υπουργεία

                         Αλλά Χωρίς  Ουσιαστικό Έργο για τον Πολίτη.  

                            Και τώρα στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας

 

Τούτο όμως το τελευταίο που σας «έδωσαν» Αυτό της Ναυτιλίας δεν είναι σαν τα άλλα που περάσατε, όπου άλλοι τραβούσαν το «κουπί» και εσείς ήσασταν ο «πρώτος» τη Τάξη Υπουργός!

Είπατε λοιπόν  κ. Υπουργέ στην τελετή παραλαβής του Υπ. Ναυτιλίας.

«Επιδίωξή μου είναι να νιώσουν τα νησιά και οι νησιώτες μας την έννοια της ισοπολιτείας, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής. Στόχος μας, πρόσθεσε, είναι "η ελληνική σημαία να είναι η πρώτη σε όλο τον κόσμο. Ανοίγουμε πανιά" κατέληξε ο κ. Κουρουμπλής.

 

Σχολιάζοντας λοιπόν την δήλωση του, θέλω να  επισημάνω ότι αυτά που υπόσχεται είναι μόνο «Λόγια για την Φιέστα» της παραλαβής του ΥΕΝ. Εδώ πρέπει  να  καταλάβει ο κύριος Υπουργός ότι ο καιρός των «υποσχέσεων»  πέρασε, και η υλοποίηση αυτών θέλει δουλειά και χρόνο. Δεν ξέρω βέβαια πόσος χρόνος υπάρχει για αυτήν την κυβέρνηση.

Ακόμη ο κ. Υπουργός αλλά και όλοι οι πολιτικοί ας πάψουν να χρησιμοποιούν βαρύγδουπες λέξεις και εκφράσεις όπως «Επιδίωξή μου είναι να νιώσουν τα νησιά και οι νησιώτες μαςτην έννοια της «ισοπολιτείας». Όπου η ερμηνεία της λέξης σύμφωνα με το Λεξικό της κοινής νεοελληνικής σημαίνει: «Ισότητα των πολιτών απέναντι στους νόμους· Σύμφωνα με την αρχή της ισοπολιτείας οι νόμοι έχουν την ίδια ισχύ για όλους, ανεξάρτητα από την κοινωνική, οικονομική κτλ. θέση του προσώπου που προστατεύουν ή τιμωρούν. Kαθεστώς ισονομίας και ισοπολιτείας». Π.χ. Ίδιος ΦΠΑ σε όλα τα Νησιά; Αναλογική μοιρασιά προσφύγων και λοιπών μεταναστών σε όλη την Επικράτεια; Προσοχή λοιπόν κ. Κουρουμπλή.

    

Τώρα επί της ουσίας κ. Υπουργέ: Η Ναυτιλία και οι περί την Ναυτιλία δραστηριότητες είναι ότι έχει απομείνει   για εργασία εντός και εκτός των πλοίων.

Το υπουργείο λοιπόν αυτό χρειάζεται Άνθρωπο που να έχει σχέση με  το αντικείμενο,  όχι σαν τον προκάτοχό σας που η μοναδική σχέση του με την Ναυτιλία ήταν  η καταγωγή του από τον Πειραιά, και η ιδεοληψία του  ότι ήταν ο «πολέμιος» για την «COSCO» που τελικά τον έφαγε.

 

Χρειάζεται  λοιπόν Άνθρωπο με ικανότητες και όραμα.

Χρειάζεται «κουμάντο»  που θα έχει την ικανότητα να τον εμπιστευτούν εργοδότες- εργαζόμενοι και κράτος. Και ιδιαίτερα αυτό το κράτος που θα πρέπει να αποδείξει ότι σέβεται αυτούς τους εργαζόμενους (τους Ναυτικούς) που εργάζονται σε επικίνδυνες συνθήκες, καταβάλουν ανελλιπώς πολύ υψηλές ασφαλιστικές εισφορές, για να έχουν μια σωστή περίθαλψη και μια αξιοπρεπή σύνταξη.

Αλλά και τους εργοδότες (και εδώ αναφέρομαι ιδιαίτερα στους ποντοπόρους πλοιοκτήτες) οι οποίοι κατά την άποψή μου, μια και δεν υπάρχουν κρατικές μεταφορές, είναι εκτεθειμένοι στον μεγάλο ανταγωνισμό ιδιαίτερα από τις χώρες της άπω ανατολής (Κίνα - Κορέα κλπ) και ως εκ τούτου θεωρούνται επιχειρηματίες υψηλού ρίσκου.

Γι’ αυτό   θα πρέπει το εκάστοτε Κράτος να συνεργασθεί με αυτούς τους πλοιοκτήτες, ώστε να περιορισθεί ο παράγοντας του μεγάλου ανταγωνισμού ιδιαίτερα από τις χώρες της άπω Ανατολής, και οι Ναυτιλιακές τους επιχειρήσεις να είναι κερδοφόρες, και σε εποχές Ναυτιλιακών κρίσεων Βιώσιμες.

            Τελειώνοντας κ. Υπουργέ της Εμπορικής Ναυτιλίας (έτσι μάθαμε να την λέμε) επειδή εμείς οι άνθρωποι της θάλασσας (γενικώς) είμαστε πρακτικοί άνθρωποι σας συνιστώ ότι δεν χρειάζονται τα μεγάλα και παχιά λόγια, αλλά ούτε και οι φρούδες αριστερόστροφες ιδεοληψίες, παρά μόνον «Στρατηγική Αντίληψη» για τον υπαρκτό-μοναδικό και μεγάλο Πυλώνα της Εθνικής μας Οικονομίας, που είναι η Μεγάλη Εμπορική Ναυτιλία.

            Πάντως συγχωρέστε με για την απορία μου ποιο είναι το κριτήριο πού ο κ.Τσίπρας σας επέλεξε για αυτό το Υπουργείο; 

            Σας συνιστώ λοιπόν  όταν ανοίξετε πανιά να προσέχετε να μην σας σκιστούν και μείνετε Ξυλάρμενος. Βέβαια αυτό δεν μας ενδιαφέρει (αν θα μείνετε Ξυλάρμενος), αλλά το ότι ακάθεκτη η Κυβέρνηση προχωρεί στον αφελληνισμό της Ναυτιλίας και ιδιαίτερα χτυπά την Ναυτομάνα Χίο.  

                                                                                      

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση