Το Νταβός, οι Σπέτσες, η ανάπτυξη της Χίου και το... κακό μας κεφάλι

 Στον Χιώτικο Τύπο και ιδιαίτερα στον «Πολίτη» διαβάζω τα περί… εξελίξεως των Σπετσών σε… Νταβός! Και για όποιον δεν κατάλαβε: Η Κυβέρνηση με κάποια κριτήρια προέκρινε τις Σπέτσες να εξελιχθούν σε… Νταβός της Ελλαδίτσας μας, δηλ. να γίνουν το κέντρο του τουρισμού! Και θα διερωτηθεί κάποιος: Και τι θα γίνει με τα υπόλοιπα νησιά; Και τι θα γίνει η φουκαριάρα η… Μύκονος; Θα… μαραζώσει;

Αλλά για να σοβαρευτούμε. Προ μερικών ετών κάποιος «τόλμησε» (σκέφθηκε) να κάνει κάποια επένδυση στον Κορακάρη! Όπου Κορακάρης είναι μεν ένα πράσινο(;) βουνό (λόφος) δεν είναι όμως περιοχή ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους! Το τι άκουσε ο υποψήφιος επενδυτής… δεν γράφεται.

Δεύτερο παράδειγμα: Τα Κεραμεία. Κάποιος σκέφθηκε να μετατρέ­ψει τη βιομηχανική περιοχή σε τουριστικό θέρετρο (ξενοδοχείο 5 αστέρων κλπ.). «Μα τι πάει να κάνει ο… "ευλογημένος";» πετάχτηκαν και φώναξαν οι «ειδικοί», «Θα χαλάσει την ησυχία των… ψαριών»! (παλαιότερα οι ανεμογεννήτριες θα χαλούσαν την ησυχία των πουλιών).

Άλλο παράδειγμα: Η COSCO (μάλλον δεν θα το θυμούνται πολλοί – Αντώνη Κοτσακά, μ’ακούς;). Πρότεινε κάποια εγκατάσταση διαμετα­κομιστικού σταθμού σε απομακρυσμένο σημείο της Χίου. «Μακριά από μας κι όπου νά’ναι» ήταν η απάντηση κάποιων που έχουν άλλες αντιλήψεις! Και διερωτώμαι εγώ (ο πολύτεκνος): Θα είχα παιδιά να δουλεύουν εκτός Χίου (Αθήνα κι Ελβετία); Θα ήμουν κι εγώ στο Μαρούσι; Θα έκλεινα το σπίτι μου στη Χίο;

Αγαπητοί συμπατριώτες,

Μήπως πρέπει να αναθεωρήσομε τις απόψεις μας για να μη δούμε τη Χίο μας είτε τουρκοκρατούμενη (μην ξεχνάμε το «Δόγμα Κίσσινγκερ»: «Την Ελλάδα θα την καταλάβομε άνευ όπλων»), κουβαλώντας προφανώς «ξενό­φερτο» πολιτισμό, είτε πλημμυρισμένη από άμοιρους και ταλαίπωρους πρόσφυγες (ήδη ο πληθυσμός των προσφύγων στη Χίο είναι περίπου όσος και ο πληθυσμός των εντοπίων).

Ερώτηση λοιπόν (και στον εαυτό μου): Τι γίνεται; Τι πρέπει να κάνομε; Τι άλλο να σκεφθούμε, εκτός από τη φιλοξενία των (άμοιρων) προσφύγων; Μήπως πρέπει (με την οικονομική ενίσχυση των «ισχυρών») να τους προωθούμε προς τη Δύση; Τι λέει ο Ολάν που ήλθε σήμερα και (μας) έκλεισε την Αθήνα με αποτέλεσμα να μη μπορούμε να κάνομε τη δουλειά μας;

Αδέλφια, βοήθεια!!! Άγιο Πνεύμα κατέβα να μας φωτίσεις!!! (συγχω­ρήστε με Πνευματικοί Άρχοντες, εάν βλασφήμησα!...).

 

 

 

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ