Άποψη

14/6/19 11:46

τελ. ενημ.: 14/6/19 11:48

Μια επίκαιρη πολιτική ιστορία 45…ετών

Τα όσα συμβαίνουν στην τροφοδοσία και αναπαραγωγή στο Διαδίκτυο σχετικά με αυτούς που θα συμπληρώσουν – δήθεν -  την θέση του δεύτερου υποψηφίου (άνδρα) στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας μου θύμισαν όσα ανάλογα προηγήθηκαν των βουλευτικών εκλογών του 1974, τα οποία έκρινα ενδιαφέρον να τα μοιραστώ μαζί με τις αναγνώστριες και τους αναγνώστες.

Το 1974 λοιπόν ο βέβαιος υποψήφιος ήτο ο Λεωνίδας Μπουρνιάς πρώην Υπουργός-Βουλευτής και Γεν. Γραμμ. Υπουργείου. Ο δεύτερος θα επελέγετο από έναν εκ των τριών, Γιάννη Σόδη, Στέλιο Γαλάτουλα και Γιάννη Κεφάλα.

Όμως ο πρώτος και σίγουρος (όπως συμβαίνει και σήμερα) έβαζε το χεράκι του για να καθυστερήσει την επιλογή του όποιου θα επελέγετο ως δεύτερος για τους ίδιους προφανείς λόγους. Να καθυστερήσει η ανακήρυξη του δεύτερου ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟΥ του μαζί και η έναρξη-οργάνωση του προεκλογικού του αγώνα, ώστε ο πρώτος και γνωστός ήδη να έχει προχωρήσει -  μόνος του -  σε όλες τις προεκλογικές πρακτικές (επαφές, υποσχέσεις, ομιλίες, κλπ).

Όμως το αποτέλεσμα του 1974 ήταν μεγάλη ψυχρολουσία για τον Λεωνίδα Μπουρνιά που έλαβε 6.500 σταυρούς έναντι του εντελώς νέου αλλά με πλούσια κοινωνική και επαγγελματική παρουσία προσφοράς, Γιάννη Σόδη που έλαβε τον διπλάσιο αριθμό σταυρών (13.000)!!

«Φοβάμαι» ότι τα εμπόδια που παρεμβάλλονται στον Σταύρο Μιχαηλίδη και έχουν εξοργίσει την κοινωνία μας, θα έχουν το ίδιο αποτέλεσμα, δηλαδή την εκλογή του.

Τότε θα δούμε σύντομα το Κεντρικό Λιμάνι μας να γεμίζει από πολλά μεγάλα και μικρά πλοία κάθε τύπου και κατηγορίας αξιοποιώντας την από 15 χρόνια κατατεθειμένη και μη αξιοποιημένη πρόταση του Σταύρου Μιχαηλίδη.

Η πρόταση επιπλέον θα αποφορτίσει όλη την λιμενική ζώνη από αυτοκίνητα, θορύβους, κλπ από και προς τα πλοία της γραμμής και θα δημιουργήσει πολύ μεγάλους χώρους στάθμευσης έξω από τον νότιο λιμενοβραχίονα.

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση