Άποψη

15/5/13 15:43

τελ. ενημ.: 15/5/13 15:43

Αν ήμουν στη θέση του … Κώστα Γανιάρη

… θα είχα εγκαίρως αντιληφθεί ότι, αν δεν έχει διασφαλιστεί πως η παρουσίαση της Χίου στο διαδίκτυο, μέσα από τη νέα σελίδα της Περιφερειακής Ενότητας, είναι νεωτεριστική, με φρέσκο σχεδιασμό και έχει να εμπλουτίσει την ως σήμερα παρουσία του νησιού μας στον αχανή ηλεκτρονικό χώρο, είναι μάταιο να γίνεται κόπος ανασχεδιασμού της.

Δεν έχω διερευνήσει το θέμα μα, αν κρίνω ότι ο σχεδιασμός έγινε από στέλεχος του γραφείου του αντιπεριφερειάρχη, πιθανότατα για λόγους οικονομίας, το αποτέλεσμα είναι δυσανάλογο των απαιτήσεων των ημερών.

Με φωτογραφικό υλικό από την εποχή της … προγιαγιάς μου και μορφή σχεδίασης που αρμόζει σε μια τυπική μέση χιακή εταιρεία, δεν μπορείς να πεις ότι ο on line τουριστικός οδηγός του νησιού σε πείθει, με την πρώτη ματιά να βιαστείς να κόψεις εισιτήριο με προορισμό τη Χίο. Ούτε με τη δεύτερη ματιά , μάλλον…

Πρόκειται για μια δουλειά πιθανά άνευ κόστους για την Περιφερειακή Ενότητα – κι αυτό οφείλουμε να το συνυπολογίσουμε – με αποτέλεσμα όμως που, στην περίπτωση που συγκριθεί με άλλους νομούς, τρώμε τη σκόνη τους. Κι ο τουρισμός είναι πεδίο ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό. Για αυτό πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί η Περιφερειακή Ενότητα καυχάται και παρουσιάζει κιόλας την ανανεωμένη ηλεκτρονική τουριστική έκδοση, σε κοινή παρουσίαση μάλιστα με τους οδηγούς για τις περιπατητικές διαδρομές, εκεί που το αποτέλεσμα είναι πραγματικά σύγχρονο.

Όπως αδυνατώ να αντιληφθώ πόσες εντέλει δημόσιου χαρακτήρα σελίδες τουριστικής προώθησης του νομού πρέπει να υπάρχουν, αν συνυπολογίσουμε ότι προς αυτή την κατεύθυνση εργάζεται και το Τμήμα Μηχανοργάνωσης του Δήμου Χίου κι ένας Θεός ξέρει πόσοι ακόμα φορείς. Είναι τόσο δύσκολο όλες οι τοπικές δυνάμεις να συντονιστούν σε μια και μόνη πολύ δυνατή σελίδα, ζητώντας και τη βοήθεια των ιδιωτών φωτογράφων ή εικονοληπτών που στις ατομικές τους σελίδες κάνουν μικρά θαύματα;

ο θεσιθήρας

Δείτε επίσης