Άποψη

3/6/15 10:05

τελ. ενημ.: 3/6/15 10:05

Ακούει κανείς;

Στην  επικείμενη  πρόταση  προς  το  Δ.Σ.  για  ανάθεση  μελέτης  κόμβων,  στις  εισόδους  του  Ν/Σ  πρέπει  κατά  την  γνώμη  μου,  να  ενσωματωθεί  η  διερεύνηση  και  η  στοιχειοθετημένη  επιλογή  λύσης  μέσα  από  όλο  τα  φάσμα  των  εφικτών  προτάσεων.  Προσωπικά  πιστεύω  ότι  οι  κυκλικοί  κόμβοι  στις  εισόδους  του  Ν/Σ  θα  βελτιώσουν  το  συγκεκριμένο  συγκοινωνιακό  πρόβλημα,  θα  προσθέσουν  όμως  ταυτόχρονα  δυο  επιπλέον  εμπόδια  στον  βασικό  άξονα  Χίου  -  Βροντάδου  &  Ν.Α.  Χίου,  που  δυστυχώς  είναι  και  ο  μοναδικός  θα  έλεγα,  πριν  πάρουμε  οριστικές  αποφάσεις  να  εξετάσουμε  και  την  επιλογή  κατασκευής  ενός  επιθαλάσσιου  παραλιακού  τμήματος  ανατολικά  και  εξωτερικά  του  περιβόλου  του  Ν/Σ. 

Αν  και  δεν  είναι  ευρέως  γνωστό  υπάρχει  διαθέσιμος  αρκετός  χώρος  που  σήμερα  καλύπτεται  από  καλαμιές  και  αγριόδεντρα  (ψώρες)  και  θα  χρειαστούν  ελάχιστες  προσχώσεις  σε  δυο  μόνο  σημεία.

Ο  προτεινόμενος  παραλιακός  δρόμος  θα  λύσει  άμεσα  και  οριστικά  το  κυκλοφοριακό  πρόβλημα  στις  εισόδους  του  Ν/Σ  αφού  το  κυρίως  κυκλοφοριακό  φορτίο  θα  διοχετευτεί  παραλιακός  και  ο  υπάρχων  δρόμος  θα  είναι  ήπιας  κυκλοφορίας.

Επιπλέον κάτι  πολύ  βασικό  στο  τμήμα  που  ο  μαντρότοιχος  του  Ν/Σ  εφάπτεται  με  την  μαρίνα,  μπορεί εύκολα  να  γίνει  μια  σωστή  πρόσβαση  σε  αυτήν  κάτι που  σήμερα  δεν  υπάρχει,    έτσι  σταδιακά  θα  γίνει  επισκέψιμη  και  θα  αρχίσουν  να  αξιοποιούνται  οι  υπάρχουσες  υποδομές  έως  ότου  το  κράτος  αποφασίσει  να  την  ολοκληρώσει,  διαφορετικά  σε  λίγα  χρόνια  θα  χρειαστούμε  ένα  ακόμη  κυκλικό  κόμβο  για  να  μπαινοβγαίνουμε  στην  μαρίνα  οπότε  ο  δρόμος  Χίου  -  Βροντάδου  θα  μετονομαστεί  σε  δρόμο  των  κόμβων

Παράλληλα  θα  δημιουργήσει  άμεσα  ένα  τεράστιο  πάρκιν  για  τις  ανάγκες  του  Ν/Σ  της  ΔΕΗ  αλλά  και  της  ευρύτερης  περιοχής.

Ο  νέος  δρόμος  θα  είναι  μήκους  350m  οριζόντιος  ταχύτερος,  χωρίς  διασταυρώσεις  και  κατά  70m  μικρότερος  από  τον  υπάρχοντα.

Στα  μειονεκτήματά  του  μπορεί  κανείς  να  συμπεριλάβει

  1. το  υψηλότερο  κόστος  που  δεν  είναι  όμως  απαγορευτικό,  αφού  λύνει  ταυτόχρονα  και  άλλα  τοπικά  προβλήματα  που  στο  μέλλον  θα  μας  απασχολήσουν  όπως  της  εισόδου  της  μαρίνας,    μήπως  όμως  με  λίγη  καλή θέληση  μπορούσε  και  το  Λιμενικό  Ταμείο  να  αναλάβει  μέρος  του  κόστους  της  εισόδου  εξόδου    της  μαρίνας  αφού  αυτό  στο  βάθος  εξυπηρετεί  τους  σκοπούς  του.
  2. οι  περισσότερες  αδειοδοτήσεις  που  απαιτούνται  γιατί  το  έργο  είναι  επιθαλάσσιο  στην  ουσία.

Πιστεύω  ότι  αξίζει  όμως  τον  κόπο  να  προσπαθήσουμε  αφού  δίνει  λύσεις  στα   περισσότερα  προβλήματα  της  περιοχής  και  του  τόπου  μας.

Στέλνω  και  μια  αεροφωτογραφία  της  περιοχής  για  να  έχουν  μια  πιο  ολοκληρωμένη  εικόνα  αυτοί  που  πραγματικά  ενδιαφέρονται.

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση