5.2.2016 15:17

Πλήθος διαμαρτυριών

Εισπράττει ένα σκασμό λεφτά, επιβάλλει αυξήσεις χωρίς καμία καταναλωτική αντίδραση και αδυνατεί να βρει έναν τρόπο στοιχειώδους επαφής με το κοινό της η ΔΕΗ. Τις τελευταίες μέρες ο κόσμος διαμαρτύρεται για το εξής εξοργιστικό. Τηλεφωνείς στο εργοστάσιο για να διαμαρτυρηθείς για τις διακοπές ρεύματος και εισπράττεις την καινοφανή απάντηση ότι δεν ευθύνεται η εταιρεία, γιατί εκείνη κάνει αναρτήσεις των προγραμματισμένων εργασιών αποκατάστασης βλαβών στο site της! Σαν να μας λέει ότι έχουμε την υποχρέωση άλλη δουλειά να μην έχουμε, να μπαίνουμε καθημερινά για να βλέπουμε αν η ΔΕΗ έχει προγραμματίσει διακοπή.

Δυσανασχετεί ο κόσμος απ’ το ύψος των τιμολογίων, αδυνατεί όλο και περισσότερο να πληρώνει έγκαιρα τους λογαριασμούς του, τόσο δύσκολο είναι στη ΔΕΗ να βρουν έναν τρόπο τουλάχιστον να ενημερώνουν όπως πρέπει τους καταναλωτές τους; Στον 21ο αιώνα βρισκόμαστε! 

Γίνε μέλος και μέρος του «π». Γίνε έντυπος Συνδρομητής. Αποστολή σε όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το politischios.gr στο Google News

Το politischios.gr και στο Viber – Μπείτε στην ομάδα μας για να βλέπετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο politischios.gr.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ