Οικονομία

23/7/13 11:21

τελ. ενημ.: 24/7/13 18:40

Τα υδροπλάνα στην πόρτα μας

ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗN ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΩΝ ΞΕΚΙΝΑ Η HELLENIC SEAPLANES

Σε μια νέα εποχή όπου τα νησιά θα επικοινωνούν και θα συνδέονται μεταξύ τους αλλά και με την ηπειρωτική Ελλάδα στοχεύει η νέα εταιρεία υδροπλάνων Hellenic Seaplanes που εκμεταλλευόμενη το νέο νομοσχέδιο δραστηριοποιείται έντονα για την ανάπτυξη των εργασιών της και το άνοιγμα των φτερών της σε δεκάδες προορισμούς στη χώρα, μεταξύ των οποίων και η Χίος.

Ο Ν. Χαραλάμπους, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes μίλησε στον «π» κι άνοιξε τα χαρτιά του για τον σχεδιασμό της εταιρείας για τα νησιά μας, και τη Χίο καθώς και για την επίσκεψη του με τον περιφερειάρχη Ν. Γιακαλή που ήταν προγραμματισμένη για χθες, ημέρα της Αγ. Μαρκέλλας.

Η εταιρεία

Η Hellenic Seaplanes είναι μια νέα εταιρεία που ξεκίνησε μετά την ψήφιση του νόμου 4146. Στόχος της  είναι να αναπτύξει ένα δίκτυο 100 υδατοδρομίων την πρώτη χρονιά και προσπαθεί αυτό να επιτευχθεί αξιοποιώντας τη δυναμική που υπάρχει από την εταιρεία, το ενδιαφέρον των ντόπιων, των τουριστών και των τοπικών κοινωνιών.

Ήδη έχει ξεκινήσει να καταθέτει προτάσεις για αδειοδοτήσεις υδατοδρομίων ενώ στο πλάνο της είναι η εξυπηρέτηση επιβατών άνευ οχήματος, επισκεπτών μνημείων, ομάδων ταξιδιωτών και δρομολογίων τσάρτερ, επιβατών «άγονης γραμμής», καθώς και στη μεταφορά ασθενών, αλλά και εμπορευμάτων. Η Hellenic Seaplanes επιδιώκει να πετάξει με υδροπλάνα Twin Otter Series 400 και να εγκαταστήσει βάσεις σε Κέρκυρα, Ιωάννινα, Κεφαλονιά, Πάτρα, Αθήνα, Βόλο, Σκιάθο, Θεσσαλονίκη, Λήμνο, Λέσβο, Χίο, Σύρο, Κάλυμνο, Σαντορίνη, Ρόδο, Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο. Μάλιστα, υπόσχεται ότι τα εισιτήρια των υδροπλάνων θα είναι αντίστοιχα αυτών των επιβατικών πλοίων.

«Σκοπός της HELLENIC SEAPLANES S.A. είναι η σύνδεση της κεντρικής Ελλάδας με την νησιωτική πετώντας  από λιμάνι σε λιμάνι και αναπτύσσοντας συνεχώς νέους προορισμούς προσφέροντας μια ασφαλή και γρήγορη λύση δίνοντας τέλος στις πολύωρες, άβολες και αργές μετακινήσεις αλλά ταυτόχρονα και να βοηθήσει την τουριστική ανάπτυξη της χώρας  μας στους δύσκολους αυτούς καιρούς δίνοντας μια νέα πνοή στο τουριστικό προϊόν που προσφέρει με νέες εναλλακτικές μορφές τουρισμού», δήλωσε στον «π» ο πρόεδρος της.

Τα υδατοδρόμια

Για τη δημιουργία ενός υδατοδρομίου ούτε η διαδικασία ούτε και οι εγκαταστάσεις είναι χρονοβόρες κι απαιτητικές. «Χρειάζεται προστατευμένος χώρος για την προσγείωση και την απογείωση καθώς και χώρος πρόσδεσης. Από κει και πέρα απαιτείται αίθουσα επιβατών και ελέγχου αποσκευών η οποία ανάλογα τον αριθμό των επιβατών που διακινούνται μπορεί να είναι και μια πλωτή πλατφόρμα για πρόσδεση κι ένα iso box για τον έλεγχο. Όσο για την αδειοδότηση από το υπουργείο, ο νέος νόμος τους υποχρεώνει να απαντήσουν θετικά ή αρνητικά εντός 25 ημερών αλλιώς θα έχει κυρώσεις ο υπάλληλος που έχει αναλάβει την υπόθεση. Αν δεν προχωρήσουν θα ξεκινήσουν οι ποινικές ρήτρες» διαβεβαιώνει ο κ. Χαραλάμπους με την αισιοδοξία ότι θα ξεπεραστεί και ο σκόπελος της γραφειοκρατίας.

Τα υδροπλάνα

Ο προγραμματισμός στην αρχή περιλαμβάνει την απόκτηση 20 αεροσκαφών με leasing  τα οποία θα μπορούν να μεταφέρουν 19 άτομα σε πτήσεις που θα διαρκούν από 15 έως και μια ώρα ανάλογα τον προορισμό.«Θα συνδέουμε τους παραλιακούς Δήμους της ηπειρωτικής Ελλάδας με τα νησιά. Ο στόχος μας δεν ήταν να βάλουμε άλλη μια γραμμή που θα συνδέει τα νησιά με την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη αν κι όπου υπάρχει κενό θα μπορούμε να το καλύψουμε ίσως. Ξεκινάμε κάτι καινούργιο. Θα δοθεί η δυνατότητα να αποκτηθεί μαι επαφή μεταξύ των νησιών και της υπόλοιπης Ελλάδας που δεν υπήρχε. Θα μπορεί ένας τουρίστας που φτάνει με τσάρτερ στη Μύκονο να πάρει το υδροπλάνο και να βρεθεί στη Χίο. Είναι μια καινούργια επιχειρησιακή δραστηριότητα, ένα καινούργιο προϊόν που στη χώρα μας θα έπρεπε να είχε υλοποιηθεί και να είχε δημιουργηθεί ένα τέτοιο δίκτυο πολλά χρόνια πριν » κατέληξε.

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση