18.12.2012 18:16

Παρέα με τη Stolichnaya !

ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗ Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Η ΠΟΤΟΠΟΙΑ ΣΤΟΥΠΑΚΗ

 
Ένα από τα μεγαλύτερα βήματα στο χώρο των εξαγωγών είναι έτοιμη να κάνει από την αρχή του χρόνου η ποτοποιία Στουπάκη υπογράφοντας συμβόλαιο συνεργασίας με τη μεγαλύτερη εταιρία οίνων και αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα τη «Β.Σ. Καρούλιας», επιχειρεί να εξάγει δύο από τα βασικά της προϊόντας εκτός Χίου.Το ούζο και το λικέρ μαστίχας.  
 

Η συμφωνία
Όπως εξήγησε στον «π» ο υπεύθυνος της τοπικής ποτοποιίας Μ. Χαβιάρας, η υπογραφή των συμβολαίων που πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες νωρίτερα, αποτέλεσε αναγκαιότητα που την επέβαλλαν οι σύγχρονες συνθήκες της αγοράς.
«Σε μία δύσκολη για τη Χίο και την Ελλάδα συγκυρία εμείς επιχειρούμε το παραπάνω βήμα. Η συμφωνία προβλέπει ως παραγωγοί να διαθέσουμε στην Β.Σ. Καρούλιας, το δικαίωμα διανομής σε Ελλάδα και Κύπρο. Έτσι από 1/1/2013 θα ξεκινήσει η διάθεση του παραδοσιακού Χιώτικου Λικέρ μαστίχας «Homericon» ενώ από 1/4/2013 θα ξεκινήσει η διανομή του καζανιστού ούζου Στουπάκη συνεχίζοντας ταυτόχρονα να διατηρούμε τα δικαιώματα παραγωγής. Για εμάς αυτή η συνεργασία αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών μας καθώς βλέπουμε το εγχείρημά μας να παίρνει διαστάσεις και εκτός Χίου.
Διαχρονικός στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει, με υπεύθυνο τρόπο, στους Έλληνες καταναλωτές, μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων που διακρίνονται για την ποιότητά τους και χαρίζουν απόλαυση που, ανάλογα με τις προσωπικές τους επιλογές και προτιμήσεις,  ταιριάζει σε όλες τις στιγμές.
Οι πρόσφατες συνεργασίες της  Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ, αρχικά με το ΟΥΖΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΠΙΤΣΙΛΑΔΗ και τώρα με το ΚΑΖΑΝΙΣΤΟ ΟΥΖΟ ΧΙΟΥ ΣΤΟΥΠΑΚΗ, προσφέρει στους καταναλωτές ίσως τους καλύτερους εκφραστές των δύο πλέον γνωστών ουζο-παραγωγικών περιοχών της Ελλάδας», ανέφερε ο κ. Χαβιάρας.
 

Οι συνθήκες
Το νέο εγχείρημα της ποτοποιίας Στουπάκη, έρχεται σε μία δύσκολη για τη χώρα περίοδο. Έτσι σύμφωνα με τον Μ. Χαβιάρα η επιτυχία του θα κριθεί από την ανταπόκριση του κόσμου και την προτίμηση των καταναλωτών.
«Γνωρίζουμε ότι η κατανάλωση αλκοόλ έχει πέσει και αυτό γιατί με τις συνεχόμενες περικοπές σε μισθούς και συντάξεις ο κόσμος έχει περιορίσει στο ελάχιστο τις εξόδους του. Παράλληλα η αύξηση του φόρου οινοπνευματωδών έχει πάρει την ανιούσα. Μην ξεχνάμε ότι στο προηγούμενο διάστημα είδαμε μέσα σε τρεις φορές να ανεβαίνει ο φόρος τρεις συνολικά φορές μέσα στον ίδιο χρόνο.
Ναι μεν το ούζο είναι μία παραδοσιακή αξία, όμως ο ανταγωνισμός είναι αρκετά μεγάλος. Ελπίζω να βρούμε ανταπόκριση στο ευρύ κοινό.», υπογράμμισε σε δηλώσεις του στον «π» ο κ. Χαβιάρας.
 

Και εκτός Ελλάδας
Σημαντικές τέλος θεωρούνται οι μέχρι τώρα κινήσεις της εταιρίας σε ότι αφορά τις εκτός Ελλάδας συνεργασίες της. Ήδη η συγκεκριμένη ποτοποιεία προωθεί τα προϊόντα της σε  Γερμανία, Γαλλία και Τουρκία όπου τυγχάνουν ιδιαίτερης αποδοχής.
«Εκτός Ελλάδας τα πράγματα είναι συγκεκριμένα. Προσπαθούμε να προωθήσουμε ένα προϊόν άγνωστο για πολλούς. Μπορώ να πω όμως ότι τα ποτά μας με βάση τη μαστίχα ενθουσιάζουν το καταναλωτικό κοινό. Αν συνεχίσουμε έτσι τότε σίγουρα θα ανοίξουν και άλλες πορτές για άλλες αγορές», είπε κλείνοντας ο ίδιος.

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ