Οικονομία

13/9/12 18:10

τελ. ενημ.: 13/9/12 18:10

Φρένο στις υπερβολές της τουριστικής εξυπηρέτησης

ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥΡΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

 
Καταγγελίες που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση των επισκεπτών στο νησί και προέρχονται κυρίως από τους Τούρκους επεξεργάζεται τις τελευταίες ημέρες η διοίκηση του Επιμελητηρίου της Χίου, με σκοπό να παρέμβει άμεσα σε όλο το φάσμα της αγοράς ξεκαθαρίζοντας ότι το τουριστικό μέλλον του νησιού είναι σε άμεση συνάρτηση με τη σωστή και λογική παροχή υπηρεσιών.
Οι καταγγελίες που έχουν φθάσει, σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη και επώνυμα, στα χέρια του προέδρου Γιώργου Γεωργούλη σχετίζονται κυρίως με τους χώρους εστίασης αλλά και την ευρύτερη λειτουργία του συστήματος εξυπηρέτησης.
Για παράδειγμα, το θέμα των τιμών στα εστιατόρια αλλά και εκείνο της καθοδηγούμενης προσέλευσης επισκεπτών σε συγκεκριμένα καταστήματα είναι τα πρώτα στην ατζέντα θεμάτων που θα αγγίζει άμεσα η Διοίκηση, πιθανά σε συνεδρίασή της με αποκλειστικό μέλημα να σταλεί ηχηρό μήνυμα σε κάθε πλευρά.
«Πρόθεσή μας είναι να δημιουργηθεί μια σταθερή βάση εξυπηρέτησης, όπου οι επιχειρηματίες θα λειτουργούν με βάση κανόνες και όχι κατά το δοκούν, δημιουργώντας αλυσιδωτά προβλήματα στην αγορά αλλά και προκαλώντας τριγμούς στην εικόνα του νησιού», εξηγεί χαρακτηριστικά στον «π» ο Γιώργος Γεωργούλης.
 
 
Γνώση και συμμόρφωση
Μέλη του Επιμελητηρίου θεωρούν ότι το ζήτημα πρέπει να έρθει προς συζήτηση καθώς δεν είναι δυνατόν την ώρα που καταβάλλονται τεράστιες προσπάθειες σε τοπικό επίπεδο για την σταθεροποίηση του τουριστικού ρεύματος από την Τουρκία, να καταγράφονται φαινόμενα που προκαλούν συζητήσεις και διαμαρτυρίες. «Έχουμε γίνει γνώστες συγκεκριμένων περιστατικών, ωστόσο όλα θα συζητηθούν στην συνεδρίαση του Συμβουλίου. Αυτό που έχει εξαιρετική σημασία είναι να μη θίγεται και να μην προσβάλλεται συνολικά η αγορά επειδή κάποιοι επαγγελματίες προσπαθούν να κερδίσουν παραπάνω. Η αγορά είναι ενιαία και το ίδιο θα πρέπει να είναι και η στάση μας έναντι όλων των επισκεπτών» υποστηρίζει και ο Αντιπρόεδρος Β. Παππάς.
Το Επιμελητήριο έχει στόχο να εξετάσει στον απόλυτο βαθμό τις καταγγελίες που έχουν γίνει και να μην αφήσει περιθώρια για συνέχιση φαινόμένων που πλήττουν την εικόνα της αγοράς, αλλά κυρίως μεταφέρονται δια στόματος από τους ίδιους τους επισκέπτες στην απέναντι πλευρά.