Ειδήσεις

28/11/12 16:52

τελ. ενημ.: 28/11/12 16:52

Τριπλή παρέμβαση Τεντόμα για ΕΝΑ Χίου, Ακτοπλοϊκό και Γιάννη Σπιλάνη

Σε τρεις άξονες που καλύπτουν τα κυριότερα θέματα του Περιφερειακού Συμβουλίου της Τρίτης, κινήθηκε η τοποθέτηση του Β. Τεντόμα ο οποίος άσκησε κριτική τόσο στην Περιφέρεια για το θέμα της διαχείρησης της ΕΝΑ Χίου όσο και στους Κ. Μουσουρούλη και Γ. Σπιλάνη για θέματα νησιωτικότητας

 

ΕΝΑ ΧΙΟΥ

 

«Σε σχέση με την ΕΝΑ ΧΙΟΥ δεν γνωρίζω βέβαια πολλά πράγματα από πρώτο χέρι, αλλά όλες οι πληροφορίες που έχω συγκλίνουν στην άποψη ότι η ΕΝΑ ΧΙΟΥ, ενώ παλαιότερα προσέφερε πολλά στο νησί και ενώ θα μπορούσε να προσφέρει πολλά περισσότερα, τα τελευταία χρόνια εξελίχθηκε σε ένα παραμάγαζο του κ. Λαμπρινούδη, σε ένα εργαλείο πελατειακών σχέσεων, που το διεύθυνε με τον πιο ανεύθυνο τρόπο.

Αυτή τη κατάσταση ο κ. Γανιάρης την περιέγραψε με την πολύ κομψή φράση «η εταιρεία είχε εκφύγει του σκοπού της».

 

Αναδιάρθρωση ακτοπλοϊας

 

«Με επιστολή προ 10ημέρου περίπου ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης απέστειλε στους αρμόδιους φορείς και τους καλεί να συμμετάσχουν ενεργά σε διαβούλευση για την ακτοπλοΐα.

Βάση για αυτή τη διαβούλευση είναι η μελέτη που συνέταξε η εταιρεία PLANET, την οποία εγώ φρόντισα και την βρήκα και την έχω εδώ.

Η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, μια κατ´ εξοχήν νησιωτική περιφέρεια, που την αφορά και την ενδιαφέρει έντονα το πρόβλημα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, θα έπρεπε άμεσα, σήμερα δηλαδή, να θέσει το θέμα για συζήτηση στο περιφ. συμβούλιο, αφού θα είχε θέση στη διάθεση των συναδέλφων τη μελέτη της PLANET καθώς και μια σχετική εισήγηση- πρόταση της περιφέρειας».

 

Πρόταση Γ. Σπιλάνη

 

«Αν στη κυκλική ακτοπλοϊκή γραμμή ΧΙΟΥ-ΛΕΣΒΟΥ-ΛΗΜΝΟΥ-ΠΕΙΡΑΙΑ, θα χρησιμοποιηθούν ταχύπλοα πλοία και πχ ο Λημνιός θα φτάνει από Πειραιά στη Μύρινα σε όση ώρα θα έφτανε από το Λαύριο στη Μύρινα, πράγματι μπορούμε να πούμε πως η «προσωπική» πρόταση του κ. γενικού γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής πολιτικής είναι μια πολύ καλή πρόταση.

Σε διαφορετική περίπτωση η πρόταση του κ. γενικού δεν είναι τίποτε παραπάνω από τη δημιουργία μιας νέας γραμμής, που θα έχει τα χαρακτηριστικά μιας άγονης γραμμής χωρίς να χαρακτηρίζεται τέτοια».