Ειδήσεις

21/2/12 16:28

τελ. ενημ.: 21/2/12 16:33

Πρεμιέρα με sangria

ΤΣΕΧΩΦ ΚΑΙ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΔΗΠΕΘΕ

Ένα ποτήρι δροσερή sangria περίμενε κάθε θεατή το βράδυ της περασμένης Παρασκευής, στο λιλιπούτειο φουαγέ του θεάτρου «Κωνσταντίνος Μάριος», στην πρεμιέρα της νέας παραγωγής του ΔΗΠΕΘΕ «Τρεις jazz ιστορίες».
Η sangria σηματοδοτούσε το κλίμα ευφορίας, κυρίως αισιοδοξίας, που επικρατεί το τελευταίο διάστημα στο δημοτικό μας Θέατρο, μετά την εκφρασμένη βούληση της διοίκησης του Θ. Τσατσαρώνη, αλλά και της δηλωμένης πλέον θέσης της δημοτικής αρχής Λαμπρινούδη, για την «αλλαγή πλεύσης» της Επιχείρησης, η οποία μετά το γενικό συμμάζεμα των οικονομικών της, βάζει δυναμικά πλώρη για την παραγωγή καλλιτεχνικού έργου, με αποδέκτη ΟΛΗ την Περιφέρεια Β. Αιγαίου, στην οποία και ανήκει.
Οι παραστάσεις στη Χίο θα πραγματοποιούνται κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21.00 και κάθε Κυριακή στις 19.00, έως και τις 24 Μαρτίου.
Η παραγωγή
Η επιλογή των τριών μονόπρακτων του Α. Τσέχωφ, ενός από τους μεγαλύτερους δραματουργούς των σύγχρονων χρόνων, απέδειξε τη διαχρονικότητα του κλασικού, αλλά και όσο μας αφορά, αφού είναι η πρώτη αβίαστη, καθαρά θεατρική, δουλειά του καλλιτεχνικού διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ Γ. Ζαφείρη, τη διορατικότητα και την καλλιτεχνική του κατάρτιση, για μια παραγωγή διεισδυτική στο κοινό, ποιοτική, που αναδεικνύεται από την πολύ και υπεύθυνη δουλειά όλων των συντελεστών.
Ο Δημ. Τζουμάκης, γνωστός από συμπαθείς συμμετοχές στη μικρή οθόνη, έδειξε τον πραγματικό του καλλιτεχνικό εαυτό, οι νέες ηθοποιοί Κορίνα Βασιλοπούλου, Παρασκευή Κοψιά και Δήμητρα Κώνστα τη διάθεση και τη δυνατότητα της ανοδικής διαδρομής, ο Γ. Παυλιδάκης ότι είναι μια σταθερή θεατρική αξία του τόπου και ο Στ. Σπυράκης της συνεχούς μελέτης και δοκιμασίας, που του αποφέρουν ωρίμανση, θεατρική γνώση και πείρα.
Πρωτότυπο και πρωτοποριακό σκηνικό, ανάλογα κοστούμια, εξαιρετική μουσική, επιμελημένη σκηνοθεσία, αλλά και υποκριτική δεινότητα των καλλιτεχνών, όλων, επαγγελματιών και ερασιτεχνών, είναι επιγραμματικά τα στοιχεία της παράστασης, τα οποία ζητούν δικαίως, την παρουσία της χιακής κοινωνίας, ώστε το θέατρο σαν τέχνη και το ΔΗΠΕΘΕ, σαν οργανισμός, να κατακτήσουν σ’ αυτή, τη θέση που τους αξίζει.