Ειδήσεις

29/2/12 11:27

τελ. ενημ.: 29/2/12 11:30

Μήπως ξέχασαν κάτι στο χρονολόγιό τους ο Μουσουρούλης και η Τσουρή;

"Θα τους το θυμήσουν οι πολίτες στις εκλογές" αναφέρεται σε ανακοίνωση

Με κοινή επιστολή τους, οι δύο βουλευτές της συγκυβέρνησης του Μνημονίου από τη Χίο, δηλώνουν την «ικανοποίησή» τους για μια «θετική» κατά τη γνώμη τους εξέλιξη: την προώθηση της επέκτασης του αεροδρομίου της Χίου. Μόνο που κατά τη γνώμη των πολιτών της Χίου, αυτό που οι δύο βουλευτές θεωρούν «επένδυση στην ανάπτυξη» αποτελεί μια αμφισβητούμενης σκοπιμότητας κατασπατάληση πολύτιμων πόρων σε κάτι που έχει χρεωκοπήσει: ένα αποτυχημένο μοντέλο τουρισμού που κακοποιεί τη φύση και την πολιτιστική ταυτότητα των νησιών, προσθέτοντας στο μεγάλο ξενοδοχειακό κεφάλαιο δια της καταστροφής της φύσης αλλά και του κοινωνικού ιστού της τοπικής κοινωνίας.  Αν φυσικά και η «επένδυση» αυτή δεν καταλήξει σε κάτι σαν τη Μαρίνα και τα υπόλοιπα έργα των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και των  εργολάβων τους.
Οι δύο βουλευτές παραθέτουν μάλιστα ένα «χρονολόγιο» των όσων από κοινού έκαναν για να φθάσουμε σε αυτή την «επιτυχία». Ας θυμίσουμε στους δύο βουλευτές ότι ενώ οι ίδιοι κατασπαταλούσαν τη λαϊκή εντολή σε συναντήσεις με τον υπουργό μεταφορών του ΛΑΟΣ, για κάτι που οι πολίτες του νησιού έχουν από καιρό αποφασίσει ότι δεν τους ταιριάζει, η κατάσταση στο νησί έχει επιδεινωθεί δραματικά στον τομέα των μεταφορών και συγκοινωνιών. Να λοιπόν το χρονολόγιο των γεγονότων που οι δύο βουλευτές ξεχνούν:
-Αποχώρησε από την Χίο η AEGEAN.
-Μειώθηκαν δραματικά τα δρομολόγια των πλοίων στο νησί και το υπόλοιπο, στο πλαίσιο ενός σκληρού, όπως αποδεικνύεται καρτέλ.
-Το καρτέλ αυτό γεμίζει το Αιγαίο (με επιπτώσεις και στη Χίο) με πλοία μεγάλης ηλικίας που θα έπρεπε να είχαν από καιρό αποσυρθεί.
-Με τις τελευταίες αυξήσεις στην παλαιότερη ακτοπλοϊκή εταιρεία της περιοχής, η φθηνότερη καμπίνα ανέβηκε στα 114 ευρώ για ταξίδι μετ’ επιστροφής στον Πειραιά, ενώ το φθηνότερο εισιτήριο στα 78. Με την κατάργηση και της σχετικής έκπτωσης, μια τετραμελής οικογένεια με αυτοκίνητο μετακινείται από τη Χίο στον Πειραιά μόνο με περίπου 600 ευρώ. Πληρώνει δηλαδή παραπάνω από τον ελάχιστο μηνιαίο μισθό. Περίπου όσα πληρώνεται το μήνα ένας νεοδιόριστος εκπαιδευτικός (αυτοί είναι, ως γνωστόν, οι μισθοί μετά το μνημόνιο που έχουν ψηφίσει οι δύο κυβερνητικοί βουλευτές).
-Ένα αντίστοιχο καρτέλ στις αεροπορικές συγκοινωνίες έχει καταστήσει απαγορευτικό το ταξίδι Χίος-Αθήνα με το αεροπλάνο για τη μεγάλη πλειοψηφία των κατοίκων του νησιού, με ταυτόχρονη μείωση στα δρομολόγια.
-Αφήνουμε για το τέλος το πιο ενδεικτικό της πολιτικής φιλοσοφίας των δύο βουλευτών: με βάση το μνημόνιο που από κοινού υπερασπίσθηκαν και ψήφισαν οι Μουσουρούλης και Τσουρή, τα περιφερειακά αεροδρόμια θα ξεπουληθούν σε σπεύδοντες ιδιώτες.  Που σημαίνει ότι οι δύο βουλευτές δεν έτρεξαν από κοινού για να βελτιωθεί κάποιο δημόσιο αεροδρόμιο, αλλά για να πάρει ένα επιπλέον φιλέτο της Χίου κάποιος ιδιώτης (κατά προτίμηση εφοπλιστής);
Με την ψήφο τους και τις δημοκρατικές τους κινητοποιήσεις, οι πολίτες της Χίου θα θυμίσουν σύντομα στους δύο βουλευτές αυτό το άλλο χρονολόγιο. Θα επιλέξουν μια άλλη οικονομία στις συγκοινωνίες και τις μεταφορές, με μοχλό έναν αναβαθμισμένο δημόσιο τομέα. Αφήνοντας στην άκρη το ζευγάρι διαλυμένο κράτος και ασύδοτο μεγάλο κεφάλαιο που έχουν προωθήσει οι πολιτικές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.