Ειδήσεις

4/2/15 17:58

τελ. ενημ.: 5/2/15 13:28

Κλικ στη διαφήμιση

ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΝΗΣΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΧΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Στοχευμένα και φτηνά,  μέσω Facebook, αποφάσισε να προβληθεί προσελκύοντας τουρίστες για τις Απόκριες και το Πάσχα ο Δήμος Χίου.

Η απήχηση που έχει το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε συνδυασμό με την έλλειψη χρημάτων για προβολή, από τα ταμεία του Δήμου και της επιτροπής τουριστικής προβολής, οδήγησαν στην επιλογή της ηλεκτρονικής διαφήμισης.

«Κάθε χρόνο τυπώνουμε φυλλάδια σε δυο γλώσσες. Σκεφτήκαμε φέτος να αποφύγουμε αυτή τη μέθοδο και να στραφούμε στην προβολή μέσω Facebook. Με αυτόν τον τρόπο θα «χτυπήσουμε» σε μια ευρύτερη αγορά, πολύ πιο οικονομικά», δήλωσε στον «π» ο Μ. Τέττερης, από τον Δήμο Χίου.

Η διαφημιστική καμπάνια για τις Απόκριες  και το Πάσχα θα ξεκινήσει την ερχόμενη εβδομάδα, μόλις αποδεσμευτεί το ποσό των 500 ευρώ, που αποφασίστηκε να δοθεί από τον Δήμο Χίου για την κάλυψη του κόστους της διαφημιστικής προβολής.

Η στόχευση

Με την καταχώρηση στο Facebook, που θα περιλαμβάνει επί τις ουσίας σε ηλεκτρονική μορφή το έντυπο φυλλάδιο του Δήμου Χίου για τις Απόκριες και το Πάσχα, ο Δήμος στοχεύει σε μια «αγορά 4.400.000 χρηστών στην Ελλάδα και 2.800.000 στην Σμύρνη που όπως μπορεί να καταλάβει εύκολα κανείς, θα ήταν αδύνατο να προσελκύσει με άλλο μέσο.

Η επιτυχία αυτής της επιλογής θα κριθεί εκ του αποτελέσματος προφανώς!

Δείτε επίσης