Ειδήσεις

21/2/12 12:58

τελ. ενημ.: 21/2/12 13:00

Χάνουν την εκδρομή από ένα λάθος

Η ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΤΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ του 3ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 
 
Την αυστηρότητα της εξάντλησε η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, απορρίπτοντας αίτηση του 3ου Λυκείου Χίου, λόγω λάθους, για πραγματοποίηση εκδρομής στα πλαίσια εκπόνησης Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Το πρόγραμμα
Περίπου 20 παιδιά του σχολείου συμμετέχουν από την αρχή της χρονιάς σε Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που σχετίζεται με την αειφόρο ανάπτυξη. Στα πλαίσια του Προγράμματος, ύστερα από αίτηση του σχολείου, κατόπιν εγκρίσεως από τη Δευτεροβάθμια, υπήρχε η δυνατότητα τα παιδιά να μετακινηθούν στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κλειτορίας, στα Καλάβρυτα, στα πλαίσια ολιγοήμερης εκδρομής.
Οι παραλείψεις τιμωρούνται
Το σχολείο συμπλήρωσε λανθασμένα την αίτηση κι η Δευτεροβάθμια ήρθε ως «τιμωρός» να κόψει την εκδρομή με διαδικασίες εξπρές. Συγκεκριμένα, εκ παραδρομής συμπληρώθηκε στην αίτηση του σχολείου λάθος ο τίτλος του Προγράμματος με αποτέλεσμα αυτό να απορριφθεί από την υπεύθυνη Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων κ. Καλογεράκη και στη συνέχεια και από την προϊσταμένη της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, Ευτ. Βλυσίδου.
Ο διευθυντής του σχολείου Ευθ. Μονίαρος παραδέχθηκε ότι όντως υπήρχε λάθος στην αίτηση και προστατεύοντας τον υπεύθυνο καθηγητή ανέλαβε την ευθύνη που του αναλογεί ως διευθυντή του σχολείου.
Κατάληξη της κατάστασης κατά την οποία και το σχολείο δεν έδωσε την πρέπουσα σημασία στην αίτηση και η προϊσταμένη «υπερέβαλλε εαυτόν» σε αυστηρότητα, ήταν τα παιδιά να χάσουν μια μοναδική ευκαιρία για εκπαιδευτική εκδρομή, σε αντίθεση με άλλα σχολεία του νησιού που μετείχαν σε αρκετές μέχρι σήμερα.
Το θέμα δημιούργησε την Παρασκευή στο σχολείο έντονες διαμαρτυρίες και δυσαρέσκεια που σηματοδότησαν την έναρξη μια προσπάθειας εξεύρεσης λύσης, με την κ. Καλογεράκη να παραπέμπει για λύση στην κ. Βλυσίδου.
Άγνωστο το αποτέλεσμα των ενεργειών, όπως άγνωστη και η άποψη της κ. Βλυσίδου, που, κατά την προσφιλή της τακτική, λειτουργώντας με τα δικά της κριτήρια, δεν απαντά στα ερωτήματα του «π».