Κοινωνία

30/8/16 18:07

τελ. ενημ.: 31/8/16 11:51

Τους βάζει δύσκολα με τους κόμβους! [ΒΙΝΤΕΟ]

• ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΙΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΕΜΜΕΣΩΣ Ο ΣΤ. ΚΑΡΜΑΝΤΖΗΣ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΟΜΒΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Πριν προλάβει να στεγνώσει η μελάνη από την ανακοίνωση της ένταξης του Δ’ τμήματος του περιφερειακού δρόμου της πόλης στο νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, ο Στ. Κάρμαντζης μέσω του «π» ανοίγει για πρώτη φορά δημόσια τη συζήτηση για ένα θέμα που μέχρι πρότινος αποτελούσε «ταμπού» για τον Δήμο Χίου και την Τεχνική του Υπηρεσία, ζητώντας τη δημιουργία κόμβων στα σημεία ένωσης των τμημάτων του.

Με απόφασή της η Περιφερειάρχης Χρ. Καλογήρου υπέγραψε την ένταξη του έργου στο νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για την συνολική αξιοποίησή του.

Το έργο

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 3,9 εκατομμύρια ευρώ και προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε 18 μήνες, δηλαδή μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2018.

Με την εκτέλεση του έργου θα κατασκευαστεί το Δ’ Τμήμα του δρόμου για την παράκαμψη της πόλης της Χίου, από την περιοχή Λατόμι έως την εθνική οδό Χίου- Καρδάμυλων στην παραλιακή του Βροντάδου.

 «Προτεραιότητα μας ως περιφερειακή αρχή είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Με την ένταξη και του τελευταίου αυτού τμήματος του δρόμου, δημιουργούμε έναν ενιαίο οδικό άξονα παράκαμψης της Χίου, με όλα τα συνεπακόλουθα  οφέλη για τους κατοίκους της πόλης», ανέφερε σε δήλωσή της η Χρ. Καλογήρου.

Ανοίγει θέμα κόμβων

Της ανακοίνωσης της Περιφερειάρχη ακολούθησε η τοποθέτηση του Στ. Κάρμαντζη, που μέσω του «π» για πρώτη φορά έθεσε ζήτημα δημιουργίας κόμβων ώστε το έργο να καταστεί 100% λειτουργικό αλλά και ασφαλές.

«Οι κόμβοι των 4 τμημάτων είναι ένα σοβαρό πρόβλημα και είναι ένα ζήτημα που πρέπει να το ξαναδούμε από την αρχή. Εάν κανείς κινηθεί στα τμήματα που έχουν δοθεί στην κυκλοφορία θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν σημαντικά ζητήματα και ειδικότερα στους κόμβους που τα ενώνουν. Έπειτα θα πρέπει να δούμε πως ορισμένα άλλα σημεία θα συνδεθούν κυκλοφοριακά με τον περιφερειακό. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το δικαστικό μέγαρο. Αν ολοκληρωθεί τότε πως θα συνδεθεί;», ανέφερε ο κ. Κάρμαντζης καλώντας σε έναν ειλικρινή διάλογο για το μέλλον του έργου.

Θα σηκώσουν το γάντι;

Και μπορεί ο αντιπεριφερειάρχης να άνοιξε πρώτος το θέμα, το μεγάλο ζητούμενο όμως είναι αν σε αυτή την πρόκληση θα ανταποκριθεί ο Δήμος Χίου. Αυτό διότι όλο το προηγούμενο διάστημα Δήμαρχος και Δημοτική Αρχή διαμήνυαν προς κάθε κατεύθυνση ότι το έργο θα κατασκευαστεί με την παρούσα μελέτη χωρίς τροποποιήσεις και παρά τις υποδείξεις κατοίκων, των οποίων οι εκτάσεις θα απαλλοτριωθούν για τη δημιουργία του Δ’ τμήματος.

Η τελευταία ευκαιρία για την ολοκλήρωση του έργου είναι εδώ… Ας μην πάει χαμένη. 

Δείτε επίσης