Κοινωνία

14/1/14 11:45

τελ. ενημ.: 15/1/14 18:37

Στροφή σε mini bus και τουριστικά δρομολόγια

ΝΕΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ Γ. ΚΑΡΑΜΗΤΣΟ

Απαρχή νέας πολιτικής με σκοπό να ορθοποδήσει η εταιρία αποτελεί η ανάδειξη του Γ. Καραμήτσου στη θέση του προέδρου του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Χίου μετά τη συνταξιοδότηση του Λ. Καλαγκιά, που οδήγησε τη Γ.Σ. των μετόχων σε εκλογές.

Οι εκλογές

Στη Γενική Συνέλευση της Παρασκευής, παρουσία όλων των μετόχων της εταιρίας, ο Γ. Καραμήτσος, ως μοναδικός διεκδικητής για τη θέση του προέδρου, έλαβε την απόλυτη πλειοψηφία, με τους μετόχους του ΚΤΕΛ να κάνουν λόγο για ανάγκη άμεσης αλλαγής πολιτικής ώστε να μπει φρένο στον κατήφορο των τελευταίων ετών.

Οι προτεραιότητες

Το διήμερο από τη στιγμή ανάληψης των νέων του καθηκόντων φαίνεται ότι δεν εμπόδισε τον Γ. Καραμήτσο να θέσει σε εφαρμογή το σχέδιό του που προβλέπει καινοτόμες δράσεις αλλά και απαλλαγή της εταιρίας από τα βαρίδια του παρελθόντος που μέχρι πρότινος δεν άφηναν ιδιαίτερα περιθώρια ελιγμών.

Επαναδραστηριοποιείται

Σαν έτοιμος από καιρό ο νέος πρόεδρος του ΚΤΕΛ είχε εντοπίσει ως παθογένεια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ ότι το γραφείο τουρισμού με την ονομασία «Μυροβόλος» παρέμενε κλειστό, χάνοντας έτσι πολλά έσοδα από τη διοργάνωση εκδρομών και ξεναγήσεων σε σημαντικά αξιοθέατα του νησιού, κυρίως κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Έτσι από χθες, έπειτα από 5 χρόνια, το «Μυροβόλος Tours» ξεκίνησε και πάλι τη δραστηριοποίησή του ως γραφείο τουρισμού του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Χίου.

«Θα μας δώσει τη δυνατότητα να σχεδιάσουμε δρομολόγια που κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι περιζήτητα στο κοινό. Θα βοηθήσει και τα οικονομικά της επιχείρησης αλλά και τους επισκέπτες του νησιού να γνωρίσουν σημαντικά αξιοθέατα ή παραλίες της Χίου», ανέφερε ο ίδιος, αρνούμενος να σχολιάσει για ποιο λόγο η συγκεκριμένη εταιρία παρέμενε αδρανής την τελευταία 5ετία.

Με mini bus

Στόχος της νέας διοίκησης, σύμφωνα με τον κ. Καραμήτσο, αποτελεί και ο μερικός εκσυγχρονισμός του στόλου των λεωφορείων. Η προμήθεια mini bus που θα συνδυάζει άνεση για τον επιβάτη, ασφαλή οδήγηση αλλά και δυνατότητα ελιγμών στα στενά των οικισμών της Χίου αποτελεί ένα από τα βασικότερα εγχειρήματα.

«Για εμάς η προμήθεια mini bus αποτελεί αναγκαιότητα. Όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να ελιχθεί μέσα στα στενά των χωριών ένα μεγάλο λεωφορείο. Άρα εξασφαλίζουμε και τον απαραίτητο αριθμό θέσεων αλλά και την εύκολη οδήγηση σε σημεία που μέχρι πρότινος ήταν δύσκολα», εξηγεί.

Οι περικοπές

Από το πλάνο του Γ. Καραμήτσου δεν απουσιάζουν ούτε οι θυσίες εκ μέρους των μετόχων και των οδηγών. Ο ίδιος ανέφερε στον «π» ότι για να ορθοποδήσει η εταιρία όλοι θα πρέπει να υποστούν μικρή μείωση των αποδοχών τους ενώ μέσα στις αλλαγές βρίσκεται και ο περιορισμός των εξόδων για εταιρικά κινητά τηλέφωνα. Άλλωστε το γεγονός ότι μέχρι πρότινος το ΚΤΕΛ πλήρωνε δεκάδες χιλιάδες ευρώ για εταιρικά κινητά αποκαλύπτει τις σπατάλες του προηγούμενου διαστήματος.

«Πάμε να βάλουμε τα πράγματα σε μία σωστή βάση. Σε αυτό το εγχείρημα χρειαζόμαστε και τη στήριξη της πολιτείας αλλά και του επιβατικού κοινού. Αν όλοι νοιώσουμε το ΚΤΕΛ ως δική μας επιχείρηση οι προσπάθειές μας θα αποδώσουν σύντομα καρπούς», κατέληξε.

Αντιπρόεδρος εκλέχθηκε ο Μαν. Τσικαλάς. 

Δείτε επίσης