Κοινωνία

13/9/13 20:37

τελ. ενημ.: 13/9/13 20:37

Στοπ στην αισχροκέρδεια

ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΒΑΖΕΙ ΦΡΕΝΟ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

Φρένο στα κρούσματα αισχροκέρδειας των επαγγελματιών απέναντι στους Τούρκους επισκέπτες και γενικότερα στους τουρίστες προσπαθούν να βάλουν το Επιμελητήριο και η Δημοτική Επιτροπή Τουριστικής Προβολής με το μεν πρώτο να καταγγέλλει τα φαινόμενα αυτά κατά τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Τουριστικής Προβολής.

Τα μαύρα πρόβατα

Για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ είναι παραδεκτό πως αυτή τη στιγμή ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς (εστίαση, εμπορικά καταστήματα, τουριστικά είδη και ξενοδοχεία), οφείλει την οικονομική του επιβίωση εν μέσω κρίσης στους Τούρκους επισκέπτες που ειδικά το τελευταίο τρίμηνο έρχονται κατά χιλιάδες.

Αυτή την ευνοϊκή συγκυρία έρχονται να μποϊκοτάρουν συμπεριφορές και φαινόμενα αισχροκέρδειας κάποιων επαγγελματιών στην πόλη αλλά και στην περιφέρεια και σε όλους τους κλάδους των καταστημάτων κι επιχειρήσεων.

Γρήγορα ανακλαστικά

Ενεργώντας γρήγορα και προσπαθώντας να προλάβει τη δημιουργία άσχημων εντυπώσεων για το νησί που θα οδηγήσει και σε ενδεχόμενη μείωση των επισκεπτών από απέναντι το Επιμελητήριο έθεσε το θέμα στην επιτροπή. Χωρίς να προσπαθεί να κρύψει το πρόβλημα κάτω από το χαλί ζήτησε περιορισμό του φαινόμενου, αστυνόμευση και τη δημιουργία ενός σύγχρονου τρόπου ελέγχου τέτοιων κρουσμάτων.

Τη λύση θα δώσει η νέα τεχνολογία με τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού «κιτίου παραπόνων»  στην ιστοσελίδα του Δήμου, όπου θα καταγγέλλονται οι παραβατικές συμπεριφορές. Πέρα από την τεχνολογία όμως καλό θα είναι το Επιμελητήριο να «παιδεύσει» τα μέλη του, ώστε να μη βλέπουν τον επισκέπτη ως αρπακτικά αλλά ως πελάτη κι ως εν δυνάμει διαφημιστή του τόπου και της επιχείρησης τους.

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση