Κοινωνία

4/2/16 11:56

τελ. ενημ.: 4/2/16 11:56

Στη Γερμανία του ΕΕΕΕΚ Χίου

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS

Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (EEEEK) Χίου συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό  πρόγραμμα  «Erasmus+» με τίτλο «Incorporated».

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν σχολεία από την Ιταλία,  την Πολωνία, τη Βουλγαρία, τη Γαλλία, τη Γερμανία,  τη Φιλανδία, την Τουρκία και την Ελλάδα και η διάρκειά του είναι τρία χρόνια.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην πόλη Moers της Γερμανίας, στο σχολείο “The Mercator Berufskolleg Moers», από τις 13 έως τις 17 Ιανουαρίου 2016. Η Γερμανία είναι η συντονίστρια χώρα του προγράμματος.

Στην συνάντηση συμμετείχαν 3 εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, η Τζένη Βούλγαρη, η Θώμη Σαραντίδη και η Καίτη Σαρρή. Συνολικά συμμετείχαν 16 εκπαιδευτικοί από τα σχολεία των εταίρων και μαθητές από τα σχολεία της Γερμανίας και της Πολωνίας.

 Στόχος του προγράμματος είναι:

α) να προάγει την κοινωνική ενσωμάτωση των μαθητών µε ειδικές ανάγκες σε οµάδες συνομηλίκων, λαμβάνοντας υπόψη όλους τους εμπλεκομένους φορείς (μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, πολιτεία κα).

β) να γίνει διάδοση των αποτελεσμάτων  και της φιλοσοφίας του προγράμματος στην εκπαιδευτική κοινότητα, ώστε περισσότεροι εκπαιδευτικοί να γίνουν κοινωνοί των καινοτόμων πρακτικών του.

Στη συνάντηση αυτή αναπτύχθηκαν τα παρακάτω θέματα:

1.Η διαδικασία μάθησης: Πως μια προσέγγιση συμπερίληψης επηρεάζει την καθημερινή κουλτούρα μάθησης.                                                                                                                             

2. Συνέπειες της μάθησης με συμπερίληψη λαμβάνοντας υπόψη μεθόδους, στρατηγικές, υλικοτεχνική υποδομή κ.α.                                                               

3.  Η κοινωνικοποίηση  μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί προϋπόθεση και στόχο της συμπερίληψης.                                                                                                                                                                

4. Στρατηγικές για υποστήριξη και επιτάχυνση της ενσωμάτωσης των μειονεκτούντων μαθητών στα σχολεία με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών.

5. Παρουσίαση των αποτελεσμάτων των ερωτηματολόγιων, που είχαν δοθεί στους εκπαιδευτικούς των σχολείων των εταίρων με θέμα: «Ενσωματώνοντας τον μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Η Ένταξη προϋποθέτει επάρκεια προσόντων».

        

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση