Κοινωνία

8/11/19 12:50

τελ. ενημ.: 8/11/19 12:54

Σεμινάριο με θέμα: "Εκπαιδευτικοί και επαγγελματική εξουθένωση"

Το 2ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Βορείου Αιγαίου (2ο ΠΕΚΕΣ Β. Αιγαίου)και το  Κέντρο Πρόληψης Χίου Ναυτίλος, διοργανώνουν ημερίδα με θέμα:«Εκπαιδευτικοί και Επαγγελματική Εξουθένωση» στις 14/11/2019 , 12.00μμ-14.00μμ στο Αμφιθέατρο του 1ου -3ου ΓΕΛ Χίου. Το απόγευμα της ίδιας μέρας, 18.00μμ-20.00μμ. θα πραγματοποιηθούν, στον ίδιο χώρο, δύο βιωματικά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς  με την ίδια θεματική.

Εισηγητές στην Ημερίδακαι συντονιστές στα εργαστήρια θα είναι οι :

Βασίλης Αλμπάνης, Ψυχολόγος στο 18 ΑΝΩ του ΨΝΑ.

Παναγιώτης Γεωργάκας, Νευρολόγος, Ψυχίατρος, πρώην Επιστημονικά Υπεύθυνος του Θεραπευτικού Προγράμματος ΠΕΘΕΑ Αργώ του ΨΝΘ.

Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού κατέχει μια απ’ τις πρώτες θέσεις διεθνώς στον κατάλογο των στρεσογόνων επαγγελμάτων.Ιδιαίτερα στις σύγχρονες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αντιμετωπίσουν και να διαχειριστούν παιδαγωγικά όλες τις κοινωνικές και οικογενειακές δυσλειτουργίες που βιώνει σε καθημερινή βάση ο σημερινός μαθητής (ανεργία, οικονομικά προβλήματα, κα) οι συνέπειες των οποίων δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμες και μπορεί να απαιτούν και εξιδεικευμένη επιμόρφωση.

Το γεγονός αυτό  επιφορτίζει τους εκπαιδευτικούς με επιπλέον παιδαγωγικές και κοινωνικές ευθύνες για συμπαράσταση και βοήθεια.

 Τα παραπάνω σε συνδυασμόμε την απαξίωση που βιώνει η εκπαιδευτική κοινότητα και το σχολείο στη σύγχρονη κοινωνία, οδηγούν τους εκπαιδευτικούς σε αισθήματα απογοήτευσης, ματαίωσης, αγωνίας, ή ακόμη και στην απόσυρσή τους.

Τέτοιες καταστάσεις πίεσης που υπερβαίνουν την ικανότητα του ατόμου να τις αντιμετωπίσει, έχουν ως συνέπεια το άτομο να αισθάνεται άγχος, που με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε «συναισθηματική κούραση» έως και σε «επαγγελματική εξουθένωση».

Η συγκεκριμένη Ημερίδα και τα εργαστήρια στοχεύουν στην ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού ώστε να μπορέσει με τη σειρά του να παραμείνει στο πλάι των μαθητών του και το σχολείο να συνεχίσει να διαδραματίζει τον καθοριστικό ρόλο του στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και των εφήβων.

Σχόλια άρθρου: 0

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση