Κοινωνία

17/10/13 17:15

τελ. ενημ.: 18/10/13 13:40

Πρόθεση ή παράλειψη;

ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΝΑ ΜΗ ΒΑΖΟΥΝ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΤΟΥΣ

Αλγεινή εντύπωση προκαλεί στους καταναλωτές η τακτική κάποιων καταστημάτων, να μην αναγράφουν τις τιμές των προϊόντων τους που προβάλλονται στις βιτρίνες.

Τα παράπονα πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα από τους πολίτες που σκέφτονται να στραφούν στην Ένωση καταναλωτών αλλά και στο Τμήμα Εμπορίου, αν και θεωρείται δεδομένο ότι αδυνατεί να ελέγξει την κατάσταση.

Η μη αναγραφή των τιμών στα προϊόντα σύμφωνα με το Τμήμα Εμπορίου, αποτελεί παράβαση για τους εμπόρους που σε ενδεχόμενο έλεγχο θα βρεθούν εκτεθειμένοι. Οι καταναλωτές από την πλευρά τους το μόνο που έχουν να κάνουν για να προστατευτούν είναι να ρωτούν τις τιμές αρχικά, να επισημαίνουν στον επιχειρηματία την παράλειψη του και εν τέλει, γιατί όχι, να ψωνίζουν από κάποιον που έχει αναρτήσει τις τιμές στα προϊόντα του!

Ο κίνδυνος

Το φαινόμενο αυτό δεν πρέπει να εξεταστεί επιφανειακά. Οι συνεχείς και αυξανόμενες αφίξεις των Τούρκων τουριστών  έχουν δημιουργήσει ένα καινούργιο αγοραστικό κοινό το οποίο είναι ευάλωτο στην ασυνειδησία κάποιων εμπόρων. Άλλωστε τα φαινόμενα αισχροκέρδειας σε βάρος των Τούρκων είχαν επισημανθεί ήδη από το καλοκαίρι, όπως και η δυσαρέσκεια των επισκεπτών.

Οι υπηρεσίες πρέπει να λειτουργήσουν επιτέλους τους ελεγκτικούς τους μηχανισμούς και ο Εμπορικός Σύλλογος, που παραδέχεται την ύπαρξη αυτής της τάσης τελευταία στην αγορά με την απόκρυψη των τιμών των προϊόντων, πρέπει εκτός από την παραδοχή να προχωρήσει και στην απομόνωση τέτοιων φαινομένων.

Οι Τούρκοι τουρίστες όπως έρχονται, έτσι εύκολα μπορούν να σταματήσουν κι είναι πραγματικά κρίμα όλη η προσπάθεια προσέλκυσης τους, να διακοπεί από κάποιους ασυνείδητους που βλέπουν μόνο στο εφήμερο κέρδος.

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση