Παραμένει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη Χίο

Την παραμονή του πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη Χίο μέχρι την ολοκλήρωση του συμβατικού χρόνου ενοικίασης του αποφάσισε το Υπουργείο  Δημόσιας Τάξης.

Η απόφαση ελήφθη μετά από σχετική επιστολή του ο Αντιπεριφερειάρχης Χίου κ. Στ. Κάρμαντζη και παρέμβαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης, Βουλευτή Α΄Αθήνας Νότη Μηταράκη προς τον Υπουργό κ. Β. Κικίλια.

Επιπλέον το Υπουργείο δεσμεύτηκε να επανεξετάσει το θέμα για την  εξασφάλιση εναέριου μέσου πυρόσβεσης για τη Χίο, μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή του υπάρχοντος, ανάλογα των καιρικών συνθηκών και της διαθεσιμότητας των μέσων.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ